Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 347 ggr
vanessa
0

Äntligen hittat julklapp

Nu har jag äntligen, äntligen hittat julklappen jag önskar mig. Borde kanske kalla den djurklappen, eller till och med på gränsen till lejonklappen.

Det hjälper ingen, är inte en gåva till någon eller något. Utan en klapp som jag vill ha för att det skulle vara en sådan upplevelse. Och det är att åka till Kolmården och gå ner i vad de kallar för www.liveit.se/upplevelser/10225/?kat=5 " rel="noopener noreferrer" target="_blank">Lejonkulan.

Så nu ska jag skicka min önskan till Tomten. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

JosephineF
0

Oj, vad häftigt! Något du kan göra gratis är att titta på TigerWorlds webbkameror! Nu på natten är det ingen hit, dels sover missarna och dels är det kolandes svart så man ser inget. Men spara länken till i morgon och kolla, det är otroligt kul!

TigerWorld

vanessa
0

Tack, Jossan. Mmm. vill se dem nära. Oj vad jag vill det. Sedan vill jag klappa vargarna där också och så vidare. Borde nog söka jobb där… /Vanessa

JosephineF
0

Är man född med djur i blodet så är man..

Alexej
0

Häftigt!

Kolla timlönen här:

http://www.liveit.se/upplevelser/10224/?kat=6

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

Jag kan städa hos dig för halva priset Alexej ;)

Alexej
0

Skulle gärna själv vilja ha extrapengar:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

Okej.. En kvarts lön då??

storAnnette
0

Det är en helt normal timtaxa för ett företag som betalar in sina skatter och avgifter.Visst vore det härligt att få en sån present!

Att hälsa på hos lejon verkar spännande!

JosephineF
0

Ja, det är kanske ett helt litet team dom skickar ut också..

storAnnette
0

Jag städar gärna gratis hos den som städar gratis hos mig!Har pratat om det länge med äldsta dottern,vi tycker båda det är en bra idé men kommer aldrig ihåg att GÖRA det.

JosephineF
0

Ja, det är ju alltid en idé. Jag bjuder gärna dom städar åt mig på fika! Oskyldig

kattlover
0

En sån julklapp skulle jag också vilja ha!  Fast ännu hellre tror jag att jag skulle vilja ha närkontakt med delfin. Har varit och sett delfinshowen på Kolmården och de är ju så duktiga. Tänk att få simma med själv???

• Närkontakt delfin innehåller föreläsningar som ger dig kunskap om delfinerna
  • Ta sällskap med tränaren ned i vattnet och möt och kom riktigt nära delfinerna
  • Du stödjer med din medverkan i denna upplevelse arbetet med att rädda världens hotade djur från utrotning
  • Inkluderar lunch och lån av våtdräkt, handduk och badrock
  • Handduken får du behålla som ett minne
Wiizy
0

#12 - Det har jag med, men showens stjärna har ju dött nu… :(

kattlover
0

# 13  Du menar Flipp?  Han var ju fantastisk…  men de har nog nya stjärnor. Det är intelligenta djur.

Madde80
0

Jag har faktiskt precis köpt presentkort för mig och sambo att klappa varg, då han fyller 30 imorgon och är vargtokig ^_^. (Hoppas han inte läser här, men det tror jag inte ;).) Jag är själv väldigt sugen på lejonkulan, men man kan ju hoppas att han gör detsamma för mig när jag fyller jämnt ^_^.

Kommer i alla fall att ha kameran i högsta hugg inne hos vargarna! Hoppas det blir en riktigt härligt upplevelse :D.

kattlover
0

# 16     Det vill jag också!  Verkar ju jättemysigt att få gosa med vargarna. Vilken upplevelse!  Det vill vi absolut se kort på sen.

Sidentass
0

Men så häftigt det verkar..hoppas att du få din önskan uppfylld så du kan berätta om upplevelsen för oss här sen!!

Hawknestgrove
0

Vanessa. da med dig länken till Svensk NAtur! Ang städgrejen…. Hm, ska nog prata med styvsonen om löneförhöjning……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

majvi
0

Jag fick ett nyhetsmail från djurens rätt där det stod "ge djuren en klapp till jul". Visserligen stod det sen något om fadder, men kanske lejonen och vargarna hellre vill ha handklappar?

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

vanessa
0

Lejonen får man inte ge handklappar, för då är risken att man inte kan klappa andra alls efter det… Och vargarna kan man klappa, men det hänger på vad de vill. Man ska inte tvinga sig på dem.

Själv skulle jag kunna bosätta mig på Kolmården, men det skulle bli så jobbig resväg varje dag :-).

Angående priserna, så köper man direkt av Kolmården så blir priserna lägre. Var bara lite lat och hamnade på den andra sajten för att spana till min man bland annat.

Hmm, det verkar som om jag inte får det som julklapp utan de har fastnat för min omöjliga present känns det som - en digital systemkamera. Ni vet sådana man kan byta objektiv på och leka lite mer än med standardkameror. 

Fast för mig är det viktigast att det är en mysig jul med familj och vänner. Helt ärligt. /Vanessa

MariannE11
0

Flip o jag hann aldrig gifta oss….Gråter

trodde nästan att tigerkamerorna bara var fejk tills jag efter många kamerabyten hittade de sovandes i storgrupp… klockan 10 på morronen….. nästan skandal….Flört….ska kika vidare om det klipps med med öronen….Glad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

MariannE11
0

med en tigerunge i sovgruppen så går det tydligen inte att sova….Skrattande

JosephineF
0

Visst är dom roliga Mariann? =)

MariannE11
0

japp… ska nog skaffa mej en tigerunge på direkten…. Fundersam

Puma77
0

Jösses det vore nåot. Vargarna har alltid varit min favo, men det är ju inte var dag man ser ett lejon i Sverige heller. Hm ja ett jobb där vore inte helt fel.

//Pia