Hjälp hemlösa katter i kylan - bidra med foder
Hej!
Kylan tränger sig allt mer starkare längre och längre ner i landet. Startar därför en tråd för att be om att hjälpa Sveriges kattverksamheter med bidrag som kan användas till att mata hemlösa katter från än mer lidande än de redan utsätts för. Finns två sätt, antingen att man i utvalda butiker där det finns foderkorgar där man köper foder i butiken som man lägger i korgen, andra sättet att man sätter in ett ekonomiskt bidrag på resp kattverksamhets konto.
I denna tråd tycker jag att Sveriges katthem kan göra inlägg var man har sina foderkorgar utsatta samt vad man ska ska skriva på inbetalningen så att det går till matning av hemlösa katter.
Jag drar här för KKS
Vill du bidra med foder som går till matning av hemlösa katter har vi foderkorgar utplacerade i följande butiker
- Dog Fun hund- och kattcenter, Grönegatan 10 i Malmö
- My One AB, Knalleland, Ålgårdsvägen 4 i Borås
- Johannishus Hund & Katt, Tvingvägen 32 i Johannishus
- Kattbiten, Arklimästaregatan 39 i Karlskrona
- Maxi Stormarknad, Sjöcronas gata 7 i Kristianstad
- K-marknaden, Järnvägsgatan 6 i Sölvesborg
- ICA Supermarket, Järnvägsgatan 1 i Sölvesborg
- SPAR, Remelinvägen 4A i Sölvesborg
Bor du inte i närheten av någon av våra foderkorgar sätt gärna in ett bidrag på 138 39 84-0, markera inbetalningen med "Foderbidrag".
Flytta gärna upp inlägget vart eftersom det blir kallare, tass på förhand!
Mvh
Morgan
Bra initiativ!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hjälper till och puttar upp för Morgan. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Jag med!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Nyss så skänkte jag tre donationer varav en var för foder för KKS-katten som Gunilla skicka. Väntar tills mamma kommer hem så att hon kan dra av pengar så att ni får de snart.

#4 Fick ordern via mail, varmt tack. Även stort tack till Gunilla som tillverkat de fina "KKS-katterna" 
Morgan, kommer en vit katt med nästa sändning virkade grejer! tillsammans med fotona
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Flyttar upp viktig tråd. #6 Katten fanns med och liger numera i shopen.
flyttar också upp Maggan47

putt

Putt ;-)

puttar igen