Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bortsprungna-upphittade-katter
Läst 1201 ggr
Petterssons
0

Svart hankatt omhändertagen i Bollnäs

Hej!

En svart hankatt irrade runt Coop i Bollnäs lördagen den 8/12. Både kunder och personal bar ut honom flera gånger men han gick tillbaka varje gång. Han ville väl in i värmen och sen luktade det ju mat där.

Katten finns nu hos Djurskyddet i Bollnäs. Om det är någon som saknar sin katt eller vet om någon annan gör det så kontakta dom på tel 070-3028006.

Hälsningar Lena

Ankie
0

Men lille kisse. Hoppas nu att det är någon som äger katten, vi får hoppas att den är märkt på något vis…..

Hawknestgrove
0

Puttar upp!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Petterssons
0

Nej, han varken öronmärkt eller chipmärkt. Det är väldigt synd för det är en jättemysig katt, väldigt kelig. Hoppas att någon saknar honom och ringer djurskyddet.

Lena

Petterssons
0

Glömde att säga att han är kastrerad, så någon har tagit väl hand om honom innan han vimsade bort sig.

Hawknestgrove
0

Men, vad händer om ingen ger sig tillkänna?  Lille kissen!!!!!

Ankie
0

Jobbar du på djurskyddet Pettersson?

Petterssons
0

Jag jobbar ideellt på Djurskyddet i Bollnäs/Ovanåker. Titta gärna in på våran hemsida http://www.djurskyddetbollnas-ovanaker.se/

Om inte ägaren hör av sig så får katten vara hos oss tills den får ett nytt hem.

Lena

Wiizy
0

Hoppas den har en ägare då! :-)

Ankie
0

Jag som älskar svarta katter…. Jag var ut och tittade om jag skulle se katten men det var ingen bild tagen.

Petterssons
0

HURRA! Katten har kommit till rätta. Ägaren har hämtat honom. Enligt ägaren så är han lite äventyrlig och älskar människor men vi får hoppas att han håller sig hemma nu.

Lena

Ankie
0

Vad härligt! Men precis nu får vi hoppas att han inte smiter iväg på det där viset.

Hawknestgrove
0

Underbart att höra lite ljusa historier också!

Sidentass
0

Men nu blir jag riktigt glader..missen är hemma igen..underbart!!

Alexej
0

Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

karins
0

Å en solskenshistoriaGlad