Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 837 ggr
Lena
0

2007 års Lussekatt är korad!

Nu är omröstningen av Hittekatter i Fokus Lusskatt 2008 över.

Segraren blev Bidrag 8: Kaiser av Kolmården!

Fotograf rockphoto

Så här skriver rockphoto om sin Lussekatt: Kaiser av Kolmården, vår huskatt med en hel del turkisk angora i sig är en fin stjärngosse.

Han och vår Maine Coon-tjej Zita har sin hemsida på: http://www.sensiqcoons.se src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

© Foto: Hasse Sukis (dvs. jag)

Grattis önskar vi här på Hittekatter i Fokus.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Massor av gratulationer till Hittekatter.ifokus vackra Lussekatt:-))

Simson
0

Grattis grattis vackra Lussekatt!! Det är du värd!! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Alexej
0

Grattis, Hasse! Du får du ge din katt en extrapuss från oss eller några räkor?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Pelusa
0

Stort grattis från mig också. En jättegullig misse med den helvita sidenpälsen som kontrasterar vackert mot det röda sidentyget …. och den lillalilla struten på huvudet är väl för söt.

Lite paradoxalt är det väl ändå att en rasis-lookalike vinner på hittekattsidan medan en svartnosad bonnis vinner på rasissidan (SKS).  Visar kanske att kattsvängen inte är helt stillastående längre utan det händer saker innanför pannbenen på folk.

Själv kunde jag ju inte låta bli att rösta på den himmelskt vackra odd-eyed vita missen nr 9, med glittret runt halsen (man ska väl inte rösta på sin egen misse…) Det tycker jag var en helt fantastiskt bild av en otroligt vacker misse. Förvånas över att den sköna missen inte fick fler röster. Hon skulle ju ha passat perfekt som lucia.

Hur som helst, min sotnos, Butte, råkade ju komma med i två upplagor, både som lucia och tomte och det stal väl röster av varandra… men räknar man båda buttebilderna ihop så fick han 48 röster av totalt 166. Vi bugar och niger djupt - och tackar alla er som röstade.

Hoppas luciadagen igår var trevlig och minnesvärd med julkonserter och ljuvligt vacker musik som klingade från alla håll och kanter under dagen.

Varma lusseflussetassar från Putte och Pelusa

Engla
0

Grattis från oss! Jättesöt kisse!!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

JosephineF
0

Grattis! =) Var in på sidan och dånade av bilderna på Zita! En svartsköldpaddsilversmokefärgad Maine Coonhona! Guuuuud så snygg!!! Snyggaste jag sett i kattväg!

Tezza
0

Grattis önskar jag och mina missar!

Hawknestgrove
0

Grattis till en söt liten vit Stjärngosse!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Wiizy
0

Grattis!!!

Leffe
0
Jenna-Gun
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis grattis

Kram Jenna

karins
0

Grattis! Jättesöt stjärngosse och duktig fotograf!

anebit
0

GRATTIS  GRATTIS……………..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna