Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettdjurskyddsfrågor
Läst 352 ggr
[Cuyo]
0

Par hade 70 katter i huset

Par hade 70 katter i huset

Katterna var vanvårdade - alla avlivades inspektör chockad: Hela huset var mer eller mindre indränkt i kattskit och katturin.   Hej det här får inte bara vara sant tänkte jag,men tyvärr så var det så när jag läste den här artikeln,och frågan är ska man inte ha mer koll på gamla människor om man vet att det finns många katter där dom bor?                      Hej Cuyo

Alexej
0

Det är så ofattbart och jag är säkert att det fanns människor som visste om det.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ciiviic
0

Finner inga ord : (

Jenna-Gun
0

Inte nu igen:::::::::::::

Elcyion
0

Vadå brotsrubricering oklar? Djurplågeri och vanvård! Kan det vara svårare???

Medarbetare på jack russel terrier

maggan47
0

Fattar inte heller, 70 katter kan väl inte passera obemärkta, måste ha varit en stank över nejden, var har vi vårt sociala nätverk, påminner mer om spindelnät, tycker jag, som du kan blåsa bort, blir så upprörd över hur djur behandlas, med vårt flata regelverk, som dessutom utreder i så många år, att djuren hinner självdö Maggan47

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=fe57507d-a506-4c95-9236-25a6758c85fc&Filename=arg med finger.gif) 

Hawknestgrove
0

Bra att två stycken la in länken här, kan inte uppmärksammas nog. Precis som Cuyo säger, felt ligger i, hur håller man egentligen koll på folk? De var ju där året innan och borde ha begripit, vart det barkade hän!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....