Kungen av Killeberg - presentförslag
Hej!
En del av er som är här inne besöker KKS Djurshopen. Vill bara ge er ett tips som jag gladerligt hörde idag när jag samt andra aktiva stod på Stortorget i Karlskrona för att sälja och få in medel till KKS katter.
Sedan tidigare säljer KKS via eget initiativ av författaren Marica Dorisdotter en självupplevd historia av hennes katt Puppes liv från veckors ålder till de 15 veckors liv häftet upptar.
Det jag blev så glad av att höra att en person som tidigare köpt häftet kände precis igen sig hur denne upplevt sin katts liv. Hade ett längre samtal med henne som var givande!
Hoppas det inte gör något att jag upplyser om häftet om någon är intresserad av att beställa det. Läs gärna vidare samt ev beställ via
Vill du inte regga dig så PM:a mig ditt intresse så ordnar vi det ändå.
Mvh
Morgan

Haha den beställde jag ikväll :)
Jag tyckte att jag kännde igen rubriken :)
Har funderat länge på att beställa den men nu entligen så kom jag till skott :)
Ett presenttips till en kattälskare kanske? =) Samt en myntaleksak om denne har katt =) Mysig present!
Och för ett gott syfte!

#1, Jo, är ett trevligt häfte att ha i samlingen som kattälskare brukar ha många av i bokhyllan 
#2 Precis, present till en kattälskare, den som köper behöver inte vara det men många känner dock kattfrälsta :-)

Puttar upp. Varför inte som julklapp? Häftet väger lätt och vill ni skicka till vänner och bekanta kan jag självklart skicka direkt till de du vill ge till om du vill ge bort Kungen av Killeberg i julklapp.
Ge bort - hör av dig via PM/mail vid intresse!
Morgan

Den måste jag köpa till mig själv i julklapp!