Motvilligt badande katter
Titta här och fnissa en stund. Det är ju bra att skratta eller le några gånger om dagen har jag hört. Så till de badande katterna.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Stackars katter, jag vet att ibland måste man bada katter, men jag är glad jag slipper….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
*s* ja jözzes katter dom får en alltid att skratta :-)
Badar Mojje och han e cool med det sitter still och låter mig hållas men Busan skulle jag aldrig våga den fighten skulle jag förlora stort. Men sen så behöver man inte bada henne hon är korthårig medan Mojje är långhårig och ibland beöver lite hjälp *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
kanonbra bilder. skrattade så tårarna rann. ungefär så som många katterna tänker, tänker maggans katt lucas.jag vet för jag har duschat honom(gör inte om det kan jag lova) *L*

Senast jag badade katt kom jag på att man ska klippa klorna innan 

Vilka bilder
Endast Ludde här som blev tvångsbadad första dagen hoss oss, Ingen rolig upplevelse. Tur att han är en ganska hanterbar kattkille!

Vilka bilder ;) Ibland måste dom ju badas..

hehe jo de måste det men jag måste erkänna jag vågar inte bada mina.. de har klor o de tvekar inte att använda dem hehe… sist jag badade Puma så gick hon inte nära mig på flera dagar men först slet hon av toalettsitsen…Zorro e stark som en björn när han inte vill nåt…
Vilka roliga bilder… hehe

Den sista var bara SÅ underbar! Han som krampaktigt höll sig fast i kranen! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

kan inte låta bli att tycka bilderna är så söööta…blir lite påmind om allvaret dock..måste göra slag i saken o testa att bada vår Berlioz..han har lite lådrunkor fastnat under svansen:P
Inte det roligaste här i världen när katterna ska bada. Fast det går dock bättre än man tror när man väl måste.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#9 lådrunkor?

Ja jag har också funderat över vad "lådrunkor" är… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
visst blir dom fina, men har en annan fråga till dig Vanessa, hur gör man för att döpa om en länk, som du gjort, kan säkert fler svara på, Maggan47

Du skriver ordet du vill ska bli länk. Sedan markerar du den. När den är markerad så går du upp i menyn här ovan. Klicka på rutan som ser ut som en kedja, två snäpp till vänster om saxen. När du klickat där kommer en ruta upp, där klistrar du in länken. Kryssa gärna i "öppna i nytt fönster" om det är en sida som ligger utanför fokusvärlden. /Vanessa

*asg* Findus ser aningen purken ut 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Antar att lådrunkor är klumpar av kattsand bak i rumpan? härliga bilder förresten……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Fredag och dags för lite glädje, även om det blir på bekostnad av andras image :-). /Vanessa
alltid lika roliga att titta på Maggan47