Tips till er som reser med tåg
Vet inte om ni skrivit om det här tidigare, men jag ville tipsa er för säkerhets skull.
Man kan bjuda på tågbiljetter på tradera. 6 timmar innan avgång brukar dom gå ut. Jag köpte precis en biljett Sundsvall-Sthlm för
1 krona!!
Nej vad billigt! Det var ett bra tips!
//lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jätte billigt…Grattis

Är det säkert att man kan ta djur med sig på sådana här resor? På de jag tittade på fann jag ingen sådan info, ögnade dock enbart igenom det lite snabbt…
Det vet jag faktiskt inte.
1 krona!!
Galet ju!
Här finns länken:
http://www.tradera.com/ticketfinder/?im=yes
Men tyvärr:
Svar från Sj om djur får följa med på aktionsbiljetter…!
Tack för ditt mejl.
Man kan aldrig i förhand veta vad man får för platser när man köper biljetter via Tradera, och det är heller inte möjligt att byta de platser man har fått i efterhand, till platser i djur tillåtet vagnen.
Med vänlig hälsning
SJ AB
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#6 - Dåligt :/

#6 Visst är det dåligt, men det är ju bra priser iallafall..
När jag åker på mitt #frikort# får man betala sittplatsbiljetterna själva. Men det är det värt tycker jag….
Men ska man transportera ett djur kan man ju kombinera, dvs med traderabiljett den ena vägen.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#8 - Av ren nyfikenhet; vad är det för frikort?