Laminerade kattskyltar (nu även med färg)
Hej!
Nu har försäljningen av de häftiga laminerade skyltarna äntligen kommit igång. Här är de tre första. De finns i hela sju färger:
01 - Syrenlila
02 - Blå
03 - Cremegul
04 - Gul
05 - Mintgrön
06 - Grön
07 - Rosa
http://www.odla.nu/album/data/solkatten/5302_p58415.jpg
De olika färgvarianterna
Tänk på att korrekt färg inte kan visas med foto och på skärmen.
Och skyltarna:
Storlek 13x10 cm Pris 20:-
Artikelnummer 602
http://www.odla.nu/album/data/solkatten/5302_p58416.jpg
Storlek 13x10 cm Pris 20:-
Artikelnummer 601
http://www.odla.nu/album/data/solkatten/5302_p58417.jpg
Storlek 17x13 cm Pris 30:-
Artikelnummer 603
http://www.odla.nu/album/data/solkatten/5302_p58418.jpg
Beställ genom att ange antal, artikelnummer och färgnummer, ditt namn och adressuppgifter i ett mail till morgan@kks.nu
Alla pengarna går givetvis till livräddande insatser för katter i nöd genom KKS.
De laminerade kattskyltarna kommer även inom några dagar finnas tillgängliga i DjurShopen.
Mvh
Morgan/KKS
..hiii…Morgan, du den sista skylten var inte dum den! 
(((kramar Soulway och Tigrarna..rrrroar)))
Hej och hå! Jag gillade den första men hade jättesvårt att läsa vad som stod ovanför katten. H:t var så utdraget.
Annars var det jättefina skyltar-och billiga!!!
Evangeline
Catfoot: ska svara dig senare ikväll men lite mycket nu :-)
Evangeline: Tyvärr blir bilden lite missvisande mot verklighetens skylt. Själv har jag ju sett den och tycker personligen H:t då inte är så utdraget.
Mvh
Morgan/KKS
Ni är ju underbara på KKS - vilka häftiga saker ni kommer på.
Sådant här blir man ju verkligen glad av!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Härliga skyltar…. ska fundera lite först innan jag slår till… finns ju färger att välja på…. jättefina skyltar…. dregglade över en skylt i djuraffären igår där det varnades för katthår…. men priset 55:- avskräckte mej då…. detta var betydligt bättre pris…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Ovanstående bilder på skyltar finns nu även i DjurShopen till försäljning. Inom närmaste veckan finns dock även alla skyltar uppdaterade med bilder så man även ser motiven inkl alla färger.
DESSUTOM, fick tidigare ikväll reda på att ännu ett motiv är klart och ska fotas samt inom kort läggas ut i DjurShopen. Har dock inte sett motivet ännu :-( Men som sagt, den som väntar på något gott väntar..
Mvh
Morgan/KKS.
Flyttar upp sam meddela att det nu finns fler alternativ av skyltar utlagda, än fler färger på kvarvarande varningsskylt senare ikväll samt närmaste dagarna samma olika motiv som kylskåpsmagnet.
Morgan
#8 Såg en jättebra skylt med texten "Släpp inte ut oss". Den ska jag beställa sedan när lönen infunnit sig.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Verkligen jättefina skyltar! Jag kunde inte hålla mig utan beställde två stycken och ett gäng julkort, bäst att va ute i tid så man inte blir utan:)
Skylten "släpp inte ut oss" är perfekt att ta med till föräldrarna när man reser dit, och sätta på dörren. Folk är ju inte vana att det brukar finnas katter där!
Tezza # 10: Aha, det var du som lade den näst sista ordern, roligt att du även beställde ett av de idag uppdaterade snygga julkorten.
Skickar dina beställda produkter snarast efter inbetalning är reggad :-)
Morgan
Hej!
Vill bara upplysa om att det fr o m nu i Djurshopen under kategorin laminerade skyltar även är uppdaterat fräcka samt användbara skyltar i färg. Bifogar i detta inlägg en av färgskyltarna.
De andra sju (samt de övriga) finner du i DjurShopen (www.kks.nu/djurshopen)
Morgan

Avdelningen med laminerade skyltar har tyvärr sackat efter under några månader då vi inte haft aktiv som hunnit med det… Har vi tur så börjar vi nu dock komma ifatt och ikväll uppdaterat vissa saknade motiv samt ett nytt motiv uppdaterat (se bifogad bild), fler lär komma och vi tar tacksamt emot förslag på nya kreativa skyltar.
Beställ gärna skyltar etc via avdelningen
Mvh
Morgan

Den var fin…skulle jag vilja ha på min dörr!
har gjort flera beställningar inom djurshopen, kommit till kassan, för att sedan försvinna, får man ett mail, om man har beställt, och ni mottagit, annars om jag går in igen, får jag tredubbla uppsättningar av allt, kan bli liiite dyrt Maggan47
Är det bara jag som har mysko länkar i det första inlägget? De går till odla.nu som är ett forum för dem som är växtintresserade. Det klingar tom konstigt i mina öron
I vilket fall som helst, så funkar inte de länkarna för mig
Ska gå in på KKS och kolla på vad de har i sitt sortiemtn nu, och skriva på julklappslistan.
Medarbetare på jack russel terrier

Dom första länkarna är nog så pass gamla att de inte finns längre. Men den senaste länken "Laminerade skyltar" Där hamnar man rätt!

#16 Som med alla forum försvinner inaktiva trådar, så säkert hänt med den på odla. Följ du länken Laminerade skyltar så kommer du rätt. Kolla gärna även in avdelningen donationer som är ett fraktfritt sätt att hjälpa katter som kks har insamlingar för (dock inte hunnit lägga upp Lukas ännu)
Morgan
Ja, jag har en med släpp inte ut oss hos mig. Jättefin!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Morgan. Hör av er om ni behöver hjälp med skyltar. Jag har både färgskrivare som går varm och en laminator. Min dator innehåller även en massa material till att kunna göra en massa olika varianter och krusiduller bara jag vet vad som önskas som text.
//Pia
Puma, så söt!!!!!!
Tackar Gunilla. Nu återstår om intresset finns så kanske även dessa kommer ingå i shoppen;)
Har en idé på en till dock.
//Pia

#21 Så söt den är

#21 Egentligen är det Susanne som håller i denna bit men hon har som sagt flyttat och inte tillgång till Internet just nu.
Lutar åt att vi behöver hjälp men jag ska höra mig för med Susanne först. Lovar att inom kort återkomma till dig med ett svar, lova att du då finns kvar som hjälp
Morgan
Jadå Morgan jag e kvar;)
Chans finnas att jag skickar de 8 som nu e klara av dessa till dig (antar jag) inom kort så får vi se.
//Pia
Ok, då skickar jag det jag virkat inom den närmaste tiden till dig!
Morgan. Nu har jag skickat 8 laminerade skyltar till dig. Borde komma imorgon tror jag.
//Pia