Hittat på ett nytt ord!
Vad sägs om ordet BUSNÖDIG? Visst säger det allt?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
*fniss*

DET är jag just nu!! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Vad är busnödig? Känner bara kissnödig…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Och bajsnödig. Men du vet, när katterna är så där fulli f*n…. springer på väggarna och dylikt. Då är de BUSnödiga…….

*Fniss*

Jag fattade fel…jag menad att jag var busigt nödig…jag sprang till toa!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
det var ettbra ord. det är det mina katter är busnödig.
Konstigt, mina katter måste ha missat det. De bara sover, äter eller bråkar…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ja,busnödigheten brukar avta med åren för både katter och människor.Med kissnödigheten är det nog tvärtom.

Underbart! Jag älskar ord! O nu har man tilldelats nånting nytt i listan…"busnödig" - det är jag ofta:-)

Jag brukar säga att de får spatt. 
hihi, jag hittade också på ett nytt ord för några dagar sedan, skulle säga "Bus-Loppa" till sonen, istället blev det "Bus-Luder"……
Busluder! Hahahahahaha!!!
eh, jaa, frågade mig inte vart den grodan kom ifrån 
Haha, som när jag skriver här om Fokus ibland, då blir det Fikus……HIHIHI!
OCh jag syftar INTE på krukväxten……..

Hon ser ju skitfarligt ut:)

haha, jaa. busnödig var ett bra ord. för ibland bara behöver man busa. Både jag o mina katter brukar känna av det. hunden o hästen oxå :P
hahaa. busluder :P fikus XD
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

mycket bra ord!
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Här har vi en som är riktigt BUSNÖDIG. Lillpysen är både högt och lågt helt skitbusig men go… Jag hade nästan glömt hur det var att ha en liten busig kattunge eftersom 14 åriga Rasmus inte gjort så mycket väsen av sig de senaste åren….
Kul ord Gunilla.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#17 h,hii..vilken härlig bild..här ser kissen riktigt farlig ut:-O)

#18 å #22…jaja, det är kanske mer hennes killerfejs då *skrattar* men när bilden togs så jama hon till precis när jag tog bilden för att sen attackera vovvens pipande åsna *S*
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

Haha det va ett bra ord. Fast mina hinner aldrig bli nödiga. Dom lever ut sina "full-i-f*n-sidor" dygnet runt 
Ja här hemma har jag en ständigt busnödig katt som har totalt kattfnatt mellan varven.
//Pia