Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 2192 ggr
Engla
0

Kompis finns inte mer!

Det är stor sorg på Katthemmet Kompis. Maritha och Sonnys älskade katt, Kompis, har lämnat vår jord. Kompis har haft en sjukdom i njurarna under ett par år men fått specialkost för att kunna leva ett bra kattliv men i dagarna blev han sämre, tålde inte specialfodret längre och vi tvingades ta bort honom.

Katthemmet Kompis är döpt efter Kompis. Katthemmet kommer att leva vidare och föra hans själ vidare…

Läs mer här.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
0

Åh, må han vandra med lätta tassar på Regnbågsbron!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

JosephineF
0

Usch vad sorgligt.. Gråter

Engla
0

Visst är det sorgligt, men man får se det som att han lever vidare genom katthemmet. Och sen har han ju blivit kattkändis genom sitt namn. Glad

siberlina
0

så   tråkigt  och sorgligtGråter

Lena
0

Nej så ledsamt. Jag vet ju att den kissen var högt älskad och även en symbol för Katthemmet.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Jag har nu bloggat om honom. Snyft.

Alexej
0

Så sorgligt. Men fint att hans namn finns kvar.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anebit
0

Gråter

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Wiizy
0

:(

Han har det åtminstone bra nu!

karins
0

Åh så ledsamt! Tröstekramar till Maritha och Sonny!

Sidentass
0

Men åhh…nu blir jag ledsen..så sorgligt..må Marita och Sonny orka kämpa vidare…Kompis har säkert en beskyddande mjuk tass över de två eldsjälarna..

maggan47
0

ännu en liten kattängel har vandrat över bron, men fint att hans minne lever vidare genom katthemmet som bär hans namn Gråter

Maggan47

solweig
0

vad sorgligt. han har det nog det bra nu. skuttar o leker med sina kattkompisar. kram till marita o sonny.

storAnnette
0

Tråkigt för dem,mysigt att Kompis minne lever kvar.

vanessa
0

Den lilla vännen har namngett det som räddar andra vänner. Så han har definitivt satt sitt tassavtryck i världen, förutom i Maritha och Sonny själar. Så tack Kompis. Du blir saknad.  /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

gubben
0

R.I.P Kompis Gråter

Hawknestgrove
0

Här kommer en fin bild som tröst

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kompis
0

Tack för alla fina ord om Kompis. Han var min kompis på alla sätt och jag saknar honom så mycket. Tur att det finns massor att göra tack vare katterna här, för Kompis tog en bit av mitt hjärta med sig. Maritha