Nu är det snart dags
Mina (jourkissar) små älskade charmtroll mår nu bra och är så nyfikna och lekfulla. Ville bara visa hur vi har det här hemma och ni som inte vill se bilder behöver inte öppna länken. Tror ni de är redo för egna hem nu?
http://www.tassebo.nu/bilder.htm
//Else-Marie
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
men gud vilka sötnosar!! härliga bilder

Jättesöta! :)
Sorry emjon, jag tror INTE dom vill flytta än.. Det var ett riktigt katthem du hade måste jag säga! Vad mysigt, dom har ju klösmöbler och gosegömmor överallt.. Och fällar och hugaligen.. Skulle trivas som fisken i vattnet hos dig jag ;) Kan du ta mig på jour?? 

jag har ingen aning men dom var otroligt vackra allihoppa : )
Oj så fina dom är och vad bra dom har det hos dig. Säger som Jossan, de vill INTE flytta än. Gillar katthuset med 3 våningar… var kan man få tag i ett sånt?
som sagt, mina katter vill nog bo jour hos dig också, frågar också, var har du fått tagi i katthuset kram Maggan47
Jättemysigt! Och så fina!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#3 Tack Jossan och du är välkommen på jour när som helst
En väninna med sitt 8-åriga barnbarn var på besök och då säger barnbarnet "om jag var katt så skulle jag vilja bo hos dig".Det är nog en av de finaste komplimanger jag fått någon gång
#5 och #6 Klösmöbeln är otroligt omtyckt av kissarna och den är köpt på Bromma Zoovaruhus i Sthlm. Inför deras flytt till nya lokaler så reade de ut beige och grå med 30%.
Vem skulle inte vilja öppna och titta på dessa underbara vackra kissar.
Jag kunde då inte låta bli.
Mina kissar vill oxå flytta till dej.
Kram Jenna

Säger som Jossan, får man komma åp besök? klart dom inte vill flytta. vilket ställe. :P
Inte lite kattgosegömmor du lyckats få tag på heller. ;o)
Å vad fint och mysigt de har det hos dig!!! Underbart!! Säger som de andra att de säkert vill stanna men de ser ut att vara redo att flytta
Pussa sötnosarna från mig

Men åhhhh…vilka härliga bilder! Mina katter får blunda..för annars så blir dom sura för att dom inte har lika mysigt inrett som ditt gäng;-)

De ser ut att ha åldern inne för att flytta och de ser välmående ut. Sedan skrek de snabbt att de inte vill flytta från detta himmelrike för missar. De kräver att nya ägaren har shoppat loss det lika trevligt i sådanafall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vilka fina och välmående kissar du har därhemma! De verkar nog vara i flytta-hemmifrån-taget nu snart. Förstår att de trivs där för det är ju ett underbart hem för katter.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tack alla vad ni är rara och nu blir jag snart generad
Jag försöker alltid tänka på vad katterna kan gilla och uppskattar. Eftersom vi har så många så vill jag att varje katt skall hitta sin vrå om den vill vara ifred. En del vill ligga högt andra lågt och då gäller det att utnyttja allt
.
Våra kissar har alltid gillat olika hängmattor men vi har alltid haft fel element. När vi bodde på landet så satte vi upp stänger på väggen och hängde mattorna där. Det tog inte lång tid innan katterna låg i dem. När vi flyttade till lägenheten med öppen planlösning så finns det inte så många väggar som är lämpliga. Då hängde jag dem på ryggstödet över en stol och vips så ligger de där. Det roliga är att det går att hitta bra lösningar utan att det behöver kosta skjortan

Jag vill oxå bo på Tassebo…… Det syns lång väg va dina kissar måste trivas… Ett sånt underbart jourhem!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Skulle aldrig öppnat länken…Nu vill mina katter flytta till tassebo!

Oj där skulle mina kissar vilja bo oxå. Vilket perfekt hem för katterna.