Myntafoton (KKS-leksaker)
Tycker förra tråden med KKS leksaker blev så lång och trögladdad så jag startar en ny.. Idag fick jag hem månadens leksaker, det blev minst sagt en hit!
Lägger tråden i OT, men Lena; kan du inte fixa en Grupp med foton??

Sigrid leker med sin brunrandiga humla med gröna ögon! =)

Hamlet har lagt lovarna på råttbollen! Blev också en hit!

#2 Är era tissar veganer?? Jag menar, leker med myntamöss utomhus när levande möss står i närmaste buske och gapflabbar över lyckan att få leva ;-)
Roliga samt fina bilder 
#3 Hahahahaha!!! Ser dom framför mig!!!

Vilja vill också ha…Kanske måste åka en sväng å fika hos er

Vad kul en ny tråd med kks-leksaker ;-) Söta kisar med mynta leksaker!! Haha du är för rolig du Morgan:-)

Vilja fick humla å blåvitmus idag. Föredrog humlan

Kunde inte välja bild så det blev 2 st…

Alltså Jenny - jag är helt käääär i Vilja! Skoj att hon tyckte om leksakerna =) Vi kan ju sambeställa från KKS framöver! Hon är ju KKS-katt dessutom så hon vill väl stödja sin egen förening =)

Klart hon vill göra det. Alltå både ha mera leksaker och stödja KKS såklart!!

#10, ju är leksaksavdelningen uppdaterad med rätt antal i a f så nu kan man inte beställa och de är slutsålda
T o m med så bra så att vi kunnat börja lägga undan lite olika myntaleksaker att fr o m på lördag sälja på Stortorget i Karlskrona. Tass för att ni är så produktiva 
Suck, tänk om mina hade gillat KKSleksakerna….. de är inte intresserade alls, jag får tom sitta och virka och stoppa dem ifred…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jossan….det kommer snart större Råttbollar till Hamlet 
Karin, akta dig så han inte gör en adressändring! Jag vill gärna ha honom kvar vet du ;)
Jag ska ta två råttbollar Large i slutet på månaden då! =) Det blir en hit!

Hihihi….. Lyckliga Sverker, han ser helt slut ut, efter all lek tro 

haha och efter all flyttning av saker också ;)
Totalt utslagen Sverker! han har verkligen jobbat! PLUS på honom hihih!

#18 Med att slarva bort Berit eller med att flytta? ;)
vår ena katt är så himla rolig med sina leksaker, hon lägger dem alltid i duschen. jag vet inte, tycker hon att de är smutsiga eller? ;)

#21 Nemen så sött :)

Oj jag trodde att jag hade kommenterat men tydligen inte, jag tänkte det bara.. 
Hamlet, Sigrid, Maries gäng och Vilja är ursöta med sina KKS-leksaker 

Ingen som har fler bilder att bjuda på? :D
Åh….nu sr jag, att jag har broderatögonen fel på min första datamus! Skall ändra på det i kväll!!!!Han fick ögon i baken…..

Puttar upp denna roliga tråd…Någon som har fler bilder på era pälsklingar med kks leksaker?
Flyttade denna tråd till Bilder nu när vi har en sån kategori.
Denna bild är visserligen från juni, men den är så söt! Får man en myntakudde så lägger man sig och sover, inget snack om den saken =)

Hamlet är ju för go` med sin myntakudde

Rasmus har aldrig lekt med KKS-leksaker. Så nu är det dubbelt kul att Lillpysen leker med dem………

Vart tog musen vägen?

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jag köpte en stickad boll med kattmynta och den var kul några dagar tills myntadoften gick ur. Nu har jag skaffat en planta med kattmynta och "laddar" bollen då och då, dvs. petar in några blad i den stickade bollen och vips är den poppis igen!
Jag har inga bilder på katt och boll "in action" men skall se om det går att fixa fram.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Jag är lite kär i Sverker, tror jag. Jag gillade honom innan men nu med den blåa hatten blev han helt oemotståndlig.
Kan ni lägga ut en länk till beställningssidan för de här leksakerna igen? Jag vet att den låg här någonstans, men hittar den inte igen!

Julian hälsar till Karin att det är den bästa julklapp han någonsin fått!!

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

http://www.animalrescue.se/kks/products.php?cat=00017
KKs-leksaker..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

#29 Den där blå kisen är så snygg
Är det leksaker du gjort Lillpysen leker med?
#30 Snygg Zorro med fisk
#33 Såå roligt att Julian gillade den juliga Råttbollen, och han är oxå snygg
jag har beställt en massa på kks shopen, och trycker på till kassan, men kommer inte dit, och min beställning blir kvar, vad är det för fel Maggan47

#36 Ingen aning. Du kan väl maila Morgan på kks och fråga.

#36 Lustigt. Fått flera beställningar idag (igår) via shopen och inte strulat. Hoppas det ordnar sig, om inte maila mig så får ja ta det under morgondagen. I värsta fall får vi ta bestälningen sidledes utanför shopen för beställa ska du ju kunna göra och hjälpa KKS katter. Som sagt hör av dig om det inte fixar sig. Nu dock sovdax!
Morgan