Jag har bestämt mig.....
Nu är det oficiellt. JAg blir Sajtvärd på Svensk NAtur. Så nu väntar jag bara på formaliteterna. Men jag kommer att vara precis lika aktiv här som tidigare, så mig slipper ni inte!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Gratulerar Gunilla! Roligt, jag tror du kommer att passa alldeles ypperligt som Sajtvärd!

Grattis vad roligt för dig. Tror du kommer axla det bra :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja, som jag skrivit där inne, så har jag tänkt mycket i samma banor somLena. Jag kommer att ha många fler Medarbetare än det var förr. Sajten är ju ganska liten, men har tänkt på att åtminstone ha ca 10 st som Medarbetare. Ser ju hur bra det funkar här, med många som har förtroende

#3: Fast det här är en större sajt. På de mindre som svensk natur och även iller blir det risken att dessto fler kockar dessto sämre soppa. Men du är värd och bestämmer själv. Ville bara säga att Lenas koncept här är super, men tror inte på det konceptet överallt.
Audiatur et altera pars
Ja, här är vi 20 medisar, eller hur? på Svensk natur är det ju bara två. Alldeles för lite, speciellt med tanke på att jag är rätt vissen på datorer och uschlig på att skriva artiklar.hehe, Nu ska det minsann smygas in artiklar och inlägg om katter och länkas hit!

Grattis Gunilla…
grattis också härifrån märsta

Jag får gratulera till invigningen som Sajtvärd. Det kommer att bli kanon. En sak som jag saknar är att det bara handlar om svensk natur, det vore även intressant att se lite annan natur så man kan jämföra. Bara ett sätt att bredda sig och så. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Lycka till. Det går säkert bra

#8: Men lite har vi bräddat oss. Men jag älskar andra djur och naturer med. Så att få in lite artiklar även om andra djur och naturer ligger inte främmande för mig. Men det är Gunilla som bestämmer.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars
Grattis Gunilla vad kul.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Önskar dig lycka till! Vårt koncept här på Hittekatter är ju lite speciellt eftersom vi är en i högsta grad jobbande sajt. Då är det bra att många känner att det är deras sajt och kan vara med och påverka. Att vara 20 Medarbetare är nog ingen universallösning för alla sajter. Det gäller att hitta formen som passar ämnet och sajtens inriktning. Ett bra medarbetargäng är dock a & o, där man kan ha en öppen dialog med högt i tak.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men GRATTIS Gunilla. Kul att så många av Hittekatters Medarbetare har en egen sajt också.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Grattis och Lycka till !
Grattis Gunilla
Grattis Gunilla!

Grattis Gunilla!
Jag tror att du är som klippt o skuren för det uppdraget:-)
Greit Gunilla. Tror det kan bli jättebra där framöver!
/Pelusa
Åh, tack för allt stöd och alla grattar! Vanessa, det ska jag tänka på.Precis att det är skoj att jämföra med andra naturmiljöer också! Nä, Lena, 20 st Medarbetare är väl lite mycket på en sån sajt, men nog 17 vill jag ha fler än 2! Speciellt med tanke på, att jag ändå har mitt hjärta här inne. Det är bara en sak, här, som jag med tungt hjärta måste avsäga mig, och det är korståget på Blocket. JAg har redan märkt, att det hamnar längst bort och jag inte har hunnit med att ta mig an det längre, ju mer tiden lider. Jag skäms, hela tiden så har jag sagt, jag ska kolla och just en sån sak är inte likt mig att göra. Så Halland och Göteborg är numera vakanta för en eldsjäl som vil ta sig an det. Vad jag vet, så är det ingen som har tagit över Morgan P:s län heller?
Grattis Gunilla, blir säkert jättebra kram och lycka till Maggan47

Grattis Gunilla!!! Lycka till med värdskapet!!! Kram kram!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady