katter på gott o ont =)
Idag har mina katter varit rent jävliga om man får säga så..de har varit igång sen tolv inatt o bara hittat på hyss.. dragit ut sladdar hoppat upp bland levande ljus. slagits med varandra mm mm..ja allt som de vet att de inte får. jag har sletit mitt hår o skällt… eftersom de höll mig vaken inatt så e ju mitt tålamod lika med noll.. men så nu när jag satt o såg på idol så kom zorro o la sig brevid mig i soffan o jag började stryka hans päls och för en gångs skull så bet han inte mig o all min ilska o trötthet försvann o jag påmindes återigen varför jag älskar Puma o Zorro så mycket..o nu när jag varit i köket så satt Puma o vaktade på mig bakom hörnan och ställde sig på bakbenen o gosade…=)

Haha man kan förlåta en katt så fort :)
Så söta de är :D
Är det dåligt väder på gång? Mina blev som förbytta när det var väderomslag på gång.
Vh LenaB

Stod i aftonbladet att oväder är påväg in över Sverige, Ja katter ska va känsliga för sådant och annat, min Miss är livrädd för spöken tex,,, bodde ett i samma hus som oss en gong och jag har aldrig sett en så rädd katt som när spöket tittade in till oss, jag med, jag fick ta Miss och dra därifrån, gick inte bo där,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Tror inte vädret påverkar mina, de är bara allmänt klumpiga.
Jag och dottern har fixat med adventsljusstakar idag, det blev jättemysigt, vi tjuvstartade lite. Men det tog inte många minuter förräns den ena åkte i golvet..hoppsan. Får fixa nya glödlampor imorrn. Men det är typiskt katter, eller hur!
Skruva i en sådan spiralögla i fönsterkarman och knyt fast ljusstaken med ett fint band. så står den kvar.
Jenna

#5 Tack Jenna, ingen dum idé!
Testat i flera år med julgranar och annat som man vill ska stå kvar.
Jenna