Lilleman söker en kompis
Nu är mina kompisar tingade och kommer att åka hem nästa vecka, då kommer det att bli så tomt att bli ensam kvar med två tjurkärringar, finns det inte en kompis där ute åt mej?
Jag älskar att ligga i famnen, gnugga näsa, buffa. Jag tycker att det är så mysigt så oavsett om matte ligger och sover så är jag tvungen att gnugga lite näsa och ställa mig på henne och mjölktrampa, bara för att tala om att jag gillar att ligga i sängen med henne.
Att jag sedan är en riktig busunge som behöver reisa av mig med någon, försöker få igång tanterna här men då får jag en smäll av Zelda, Miranda tycker nog att det är ganska roligt men hon har svårt att erkänna det.

O vilken fin kisse! Jättesöt. Hoppas han hittar ett jättebra hem!

Lillgubben, utan syskon blir livet trist. Skit i Zelda, du får komma och busa med mina istället. Jag har precis skaffat nya batterier till laserpekaren så nu är det inte bara motorväg utan racerbana i lägenheten. ;-)
När hon blir för jobbig så får jag tjata på matte att hon får köra över mig till dig så att jag får köra på eran racerbana en stund ;-))
#1 Visst är han underbar och hade det inte varit för Zelda som sitter och skriker hysteriskt vid kattluckan och är så stressad så skulle han få stanna hos mig, han har lyckats nästla sig in hela vägen så det kommer att bli svårt att släppa honom.
Lisa

Åhh..han måste vara ett lite kärlkesknippe utan dess like…mjölktrampande missar..mmmm…så gott..så gott! Önskar skönheten de bästa av hem..!!
Puttar lite för kelgrisen