Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 660 ggr
sofia85
0

Lite att skratta åt...

Min kusin har ju som sagt tagit in två stycken katter… Henry och Hassan. Dom ja försöker sälja lite kläder för. Min kusin har inte så där jätte stor erfarenhet av katter… men hon älskar djur. Dom bor nu i hennes källare som är super mysig..

Hon ringde mig nyss och frågade om hankatter kan se olika ut där nere…hon förklarade snabbt för mig vad hon menade och vips så var det en Hassan och en Harriet :):)

Hawknestgrove
0

Haha1 Ja, då vet hon vad som väntar sen….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sofia85
0

Hon sa att Henry var ganska tjock och hade spända tuttar!! hihi. Inte konstigt att Henry och Hassan var så käravänliga då inte… Gubben som haft dom på sin tomt sa att det var hankatter, han sa att dom bägge hade rejäla påsar man kan ju undrar var han såg dom på Henry:)

JosephineF
0

Är hon dräktig menar du?

sofia85
0

Jag vet inte, har inte sett katten ännu. Hon ska tas till veterinären nu i veckan.

JosephineF
0

Du får helt snällt åka och fota Harriet och Hassan (vilka namn, haha) och lägga ut här ;) Jag kräver bildbevis på de katter jag pratar om *fniss*

sofia85
0

Ja vet… knasiga namn…haha

siberlina
0

då kanske  det  blir  gulliga små  kattungar  snart

Simson
0

Det skall bli intressant att följa och se vad det egentligen är för sorter…låter som en Harriet i alla fall. Undrar om Hassan är en pojke då? Glad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Jenna-Gun
0

Det blir spännande.

Uppdatering krävs hehe

Jenna

Hawknestgrove
0

Så gulligt. Samtidigt så är det på sätt och vis inte roligt med flera kattungar……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

sofia85
0

ja vet… stackars min kusin. Hon var helt förtvivlad. Jag får väl agera förlossningsläkare i såna fall. Hassan ska då kastreras illa kvickt. Gubben som var helt säker på att det var två killar…han hade visst sån erfarenhet av katter… kanske inte så bra erfarenheter ändå!

JosephineF
0

Hoppas dom inte är syskon??

sofia85
0

Gubben sa att Henry alltså Henrietta:) har varit där över ett år längre än Hassan!

JosephineF
0

Bra, då är dom knappast syskon =)

JosephineF
0

Men hette hon inte Harriet?