Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 486 ggr
evamojje
0

Uppdatering om våra akutkatter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kan inte säga annat än att våra småttingar har funnit sig helt tillrätta här *L*

Och Mojje och Busan gör ett kanon jobb med att ta hand om dom. Det är ett evigt tvättande och buffande blandat med mycket lek. Och sedan så är både Kisen och Björne otroligt keliga dom slocknar som små bebisar när man lyfter upp dom i famnen och kelar med dom och dom spinner högt bara man tittar på dom *s*.

Sedan så sover dom i högar runt om i lägenheten, kan vara en hög med 2 katter men oxå 3 och 4 katter som ligger och snusar nästan på varandra. Man blir alldeles varm i hjärtat *L*

Dom ska ut på hemsidan snart, försöker att få hit en digitalkamera, eftersom jag bara har mobilkamera och den e inte så himla bra *s*

Men vi kommer att sakna dom, för dom har onekligen blommat upp och charmat oss alla *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

evamojje
0

kisen poserar

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

evamojje
0

vilar

evamojje
0

hjälper matte med kalendrarna

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=c19525ff-c9a2-47a6-884f-d1fc2ec06bed&Filename=det e trångt när matte sitterviddatorn.jpg)

evamojje
0

myser med mojje

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=1f4a38c6-cf7b-472e-aa86-77a2f813b6c2&Filename=mojjeksiaen myser.jpg)

Simson
0

Ååå vad härligt att mysa med Mojje!!! Vill jag å!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Lena
0

Men vad kul att se att det går så bra. Underbara kissar  akutisarna och Mojje & Busan. Sådana här bilder blir man glad av. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

evamojje
0

Mojje och Björne ser till att kalender beställningarna kommer iväg som dom ska :-)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=6e95dc78-ab3b-44e1-8f50-7c50dd245b56&Filename=Mojje och akutkatten Björne.jpg)

evamojje
0

Och så har dom självklart blivit härligt runda om magarna *s*

Och jag har faktiskt skålar till dom alla men dom envisas med att äta ur samma så det blir lite trångt vid matdags *s*

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=3cbbda66-dfb3-434f-b379-9a22e2213d0b&Filename=frukodst i kattkolonin.jpg)

maggan47
0

vilka härliga bilder, och vilka sötnosar alla 4 är, puss på nosarna från Maggan47

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Gosemissar. Syskonen till Kisen och Björne har nu kommit upp på katthemmets sida www.katthemmet.nu. Sockersöta Asta och snyggingen Dexter. Även desse kurrmaskiner kommer bli mycket saknade.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Asta

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=a5e9f01f-02d8-4bf0-9ab0-95d2281d1dea&Filename=Asta 18 nov 07_.jpg)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Dexter

Kan tyvärr inte lägga in så fint direkt som evamojje

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=10f4308c-01d0-4427-9032-362ddc2e1535&Filename=Dexter nov 2007.jpg)

evamojje
0

tog mig friheten att lägga upp bilderna på dina snyggingar oxå.

Asta e väldigt lik Kisen och dom e både ursöta förstår att du oxå kommer att sakna dom *L*

evamojje
0

kan berätta att jag har oxå fått klippa klorna på småttingarna *L* gick hur bra som helst.

Igår så somnade jag i soffan i 2 timmar med björne liggandes tätt intill med sin nos inborrad mot min hals och när jag vaknade till liv igen så låg han kvar i samma ställning..så himla mysigt *L*

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=714a6868-b82a-458f-b2be-30260918c3d2&Filename=bjövvvrne surfar på nätet.jpg)

evamojje
0

Dammsög tidigare och nu är jag övertygad om att Björne är galen. Han var den som var räddast och fräsigast när han kom men nu så travar han efter mig när jag dammsuger går ca en meter efter och liksom smyger. Men inte ett dugg rädd för den *s*

Kisen har tyvärr fått ett kraftigt beroende av glass *s* så när det vankas glass så trampas det rejält på stället och jamas för fullt sen sitter han brevid en och bara väntar på att man ska äta färdigt så han får tvätta skålen *s*

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=6cf63da9-a41a-4fe5-b95d-23eaaeb66aee&Filename=älskar glass.jpg)