Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 385 ggr
MorganP
0

Traderaauktionen till förmån för KKS katter

Hej!

Fick ett mail om att det ligger tre Traderaauktioner utlagda. Lägg gärna ett bud och hjälp nödställda katter.

Nyvara! Pepita-mönstrad halterneck-klänning ROCKABILLY/ROCK
Till auktionen
Auktionen avslutas 23/11 kl 23.13

Flytta gärna upp tråden vart eftersom fr tills det att auktionerna avslutas. Tass på förhand!

Hawknestgrove
0

Ja, nu var vi där igen. Jag har fäör mig, att man kunde greja Traderaauktioner direkt på Tradera till förmån för KKS. Sk välgörenhetsauktioner. Jag är medlem där, men hittar inte dit, där man kan auktionera ut grejer till förmån för KKS. Eller har jag drömt?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Jättefina kläder, men jag passar nog inte mer i S längre..:(

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

MorganP
0

#1 Om  du går in under kat övrigt hittar du välgörenhetsauktionerna där, KKS har dock inga där just nu, men förrutom de 3 ovan så finns några under kat specialauktioner.

Hawknestgrove
0

Ok, tack! Ska kolla. Måste få ändan ur vagne och fota mina gamla leksaker, som står på magasinet. de vill jag gärna auktionera ut. Min gamla dockvagn och min gamla leksakshäst i trä från 50-talet.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Highlandertess
0

De där skorna var så söta att jag har lagt ett bud. Skänker pengar till kattorganisationer annars också, men tänk vilken bra idé att kunna kombinera lite shopping-feber med välgörenhet. Vill också lägga upp auktion till förmån för katterna någon gång. Ska kolla upp det där.

Highlandertess
0

Nu hittade jag fler auktioner där pengarna går till KKS. Tack så mycket för detta tipset! Jag visste inte ens om tidigare att det fanns.

MorganP
0

ok, nu får ni hittisar bidra, nu ca 22 h innan auktionerna stänger. Tack för er livräddande insats!

Morgan

MorganP
0

Auktionerna är nu slut och är det någon av er här som lagt vinnande bud på en av de tre auktionerna så tack för din hjälp till KKS katter.

Glöm inte bort att lägga ut auktioner på Tradera för just din kattförening, det ger på ett både för aktiva enkelt samt för budgivarna spännande sätt hjälp till verksamheternas katter.