Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1685 ggr
Klasson
0

Äter på plastblommor???

Mina katter har något fel..

Min sambo ringde nyss å talade om att katterna åt på plastblommer.. Morr..

Ska iväg idag å köpa lite mera kattgräs.. Får se om dom slutar.. va tror ni??

Alexej
0

Kanske en ampellilja? Kan inte vara bra med plast, skulle nog plocka bort de ett tag.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jenna-Gun
0

Vi har bara konstblommor här hemma. Min man är så allergisk.

Men jag har aldrig sett att kissarna ätit på dem.

Ska köpa ampelliljor i stan  framöver.

Jenna

Lena
0

Titta i munnen på katterna om de har tandsten? Det kan göra att de börjar bita på alla möjliga saker. Om så är fallet kan det vara dags för en tandstensbehandling.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Wiizy
0

Knäppt… :0)

kattassen
0

Min Baffe slickar på plastpåsarFundersam Kanske något som fattas i kosten…;-)

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

karins
0

Min Stina slickar oxå på plastpåsar…..

Madde80
0

#5 o 6 har hört om många katter som har plastfetish ^_^ - de blir helt tossiga av plastpåsar…

Klasson
0

Tandsten tror jag dom inte har..

De började nu i veckan.. Dok kan de vara pga de varit slut på all torrfoder så dom fårr blöt mat..

Ska se..

Klasson
0

De är därför min stora fin ampellilja som va som en stor rosen buske, är lika högt som gräs nu.. *mutter*

Mettan
0

Ser att du redan har fått tips om ampellilja. Det är en enda krukväxt jag har här och det är katternas. Är inne på den tredje ampelliljan nu på nästan 5 år. Använde kattgräs tidigare, men det ruttnade, när det inte vissnade. Tror inte att ampellilja är så allergiframkallande heller.

Klasson
0

Jag har eller hadde en ampellilja som va ca 5år å gigantisk.. sen flytta jag den till sovrummet å då krympte den..

Tack nu vet jag varför dom äter på den

martdat
0

Mini har alltid varit tosig i plast sen hon var kattunge,, var värre förr, då snodde hon all inplastad post  och riktigt gottade sig,,, hon ÄTER DET INTE verkar som hon gillar känslan…. pinsamt värre när jag ringde Fujifilm och skällde på dem om en filmrulle,, det hade kommit i en Plastad förpacning,, det låg under min säng,, Mini hade snott den,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jenna-Gun
0

hahahahaha……………….