KAttgård, steg för steg!
http://gunillas.hideaway.dinstudio.se/gallery3_14.html
Här kommer en länk till min hemsida, där ni steg för steg kan se hur vi byggde!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Trevligt, ska visa för byggherren här…
Vad bra det blev, och vad mysigt ni bor!
Vad roligt att se du har en kattlåda åt dem i rastgården. Mina springer in till katttoaletten när de är nödiga på landet :-)
Jag har köpt nät av Gunilla och använt det till att näta in balkong utan tak. Inte riktigt klart än men blir kanon med Gunillas nät, syns knappt på ett litet avstånd, helt suveränt nät.
Kul att det funkar bra! hoppas vi får se mera när du är färdig1 ja, lådan satte jag dit för att se hur det funkar. Måste säga, att den inte är något vidare välbesökt, bara Arne som går dit ibland. Han är en suverän mossrivare, förresten! Eftersom gräsmattan ligger i norrr där, så är det mest mossa. Det älskar Arne att riva i, när han har gjort sin kiss i lådan. HAr vanligt sågspån i den lådan,då den står ute1 nu i morgon så skall jag ställa ut en av kattkojorna, som jag köpte på www.kattkoja.se HAr utökat möblemanget nu med en sån där trähylla från Biltema, så det blir perfekt att sätta kojan där. Så får vi se om den blir använd.
Hehe, tassa gärna in på resten av hemsidan också!

Fin kattgård & hela sidan var nice. :)
Mina två kissar som min son haft var innekatter då.
Det tog över ett år för dem att komma på att de kunde göra sina behov ute. Men nu när det är kallt ute så går alla på lådan/orna inne.
Jenna

Som sagt fin rastgård Gunilla! Och jag har kollat allt på din hemsida.trevligt
Hehe, det finns gästbok!

Ja jag skrev i din gästbok Gunilla ;-)
Tack!!!!!