Lilla Cassandra ska tyvärr äntligen flytta!
Tvetydig rubrik? Jag känner mig ganska kluven just nu, fast mest är jag jätteglad!
För nu har äntligen min stödis Cassandra fått ett eget hem dit hon förhoppnigsvis flyttar redan på fredag!
På denna bild är Cassandra knappt 5 veckor och det var då hon + syskon och mamma kom till oss. Alla kattungarna var hotade med avlivning, och inte hos veterinären inte 
Cassandra och hennes syskon växte och busade. Cassi var lite avig mot oss till en början, men det ändrades med tiden. När hon var liten sov hon ofta vid vattenskålen 
Hennes mamma och syskon fick alla hem men Cassi blev kvar. Såhär fin vad snuttan vid 5 månaders ålder, då hon också blev kasterad (efter en veckas ylande om nätterna….
)
Nu är Cassi lite över ett år och ska altlså äntligen flytta till ett alldeles eget hem!

Jag är så glad för hemmet verkar helt underbart bra, men samtidigt så är jag ganska ledsen
Jag kommer sakna min fina älskade flicka så mycket så det gör ont!
Men alldra mest är jag glad! 
Bildbomb på gulle-Cassi:
Såna härliga bilder! Lycka till, lilla Cassandra!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
åå vilken sötnos! Förstår att det är med blandade känslor hon ska flytta.
Älskar sista bilden med kartongen..hihi
Härligt! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vad underbart! Förstår det där med tvetydigheten! Precis så känner man ju när man hittar hem till ens stödisar :-)

Förstår att du är ledsen, man vill ju gärna behålla katten själv. Men hon får ettt bra hem och det huvudsaken..

Ja det är underbart att hon ska få flytta till ett eget bra hem, det väger upp att jag kommer sakna henne 100 gånger om!
vilken söt kisse. härliga bilder.

Du milde..vilken underbar kisse som du så fint får fram med dina härliga bilder! Det är ju självklart att det inte är lätt att skiljas..man har varit med vid liknade situationer själv o vet hur svårt det är..samtidigt som man känner den sanna glädjen när missar funnit sina rätta hem..hoppas att du får ha kontinuerlig kontakt med det nya hemmet..isåfall kommer det säkert att kännas riktigt bra här framöver..om du får se bilder..få mejl..o rapporter om allt bus som kommer att ske på nya stället.!

Ja jag hoppas också att jag kommer få lite rapporter som gullan. Men det tror jag säkert om jag ber om det, nya matte och husse verkar såååå snälla!
Åh vilken liten sötnos och jag kan livligt föreställa mig dina blandade känslor.
Det är nog det som är värst med att vara stödhem om kissen blir kvar längre tid. Att fästa sig vid en katt går ju på nolltid och då gäller det att kunna släppa taget. Önskar lilla Cassandra lycka till i sitt nya hem.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren