Söta Millan snart bokningsbar
Idag har Millan fått vara fotomodell när snälla vännen Mia hjälpte till och var fotograf.
Superfina bilder blev det och snart kommer gumman upp på katthemmets hemsida som bokningsbar.
Visst är hon sööööt??? Hon spinner bara man tittar på henne 
Ännu fler bilder finns på http://millansbildblogg.blogspot.com/

Så toksöt man kan bli ungefär! Lyckliga den som får en sån ögongodis i soffan på kvällarna =)

Hon är så gudomligt söt lilla Millan!
Jag hoppas att hon snart kommer att få ett eget hem!
Vad e bakgrunden för denna söta tös?

Ok Mojje vart kär igen…han e som en strykarkatt alla söta flickor vill han ha själv *s*
Och hon e ju jättesöt *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

nej men gud, så underbar! 

Ja man kan knappt sluta pussa på henne…så go.
Hon hittades ensam på en byggarbetsplats när hon var ca 2-3 veckor (tror jag) och har nappats av ett annat akuthem innan hon kom till oss.
Just nu är hon helt utmattad och ligger på Stefans bröstkorg
Snacka om skillnad på kamera 
Stackars Stefan.. Hade inte han fallit pladask för lilla sötungen?

Sån vacker ung dam! Vad månde bliva av denna?! Stackars Stefan om han skall skiljas från denna sötnos! Skall fortsätta in på Millans nu…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#11 japp han faller för alla akutkatter och vill att de ska stanna..
Innan hon hade fått sitt namn ville han att hon skulle heta "Behålla" 
Nej vad sött! Jag vill också ha en Stefan *fniss*

#13 haha :D

Buhu! Jag fick inte kommentera vad vacker hon är! 
#16 Har fixat det nu! Visste inte att det var ngn spärr.
Skriv på 

Oj oj vilken söt tjej! ¤smälter¤
vilken sötnos, svag som jag är för paddor, ett riktigt superhem till henne, vad hon har växt till sig den lilla Maggan47

En sån underbar sötnos
Så Stefan får nu lämna ifrån sig sin Behålla…

Jag förstår inte varför alla dessa söta små ska bo så långt bort…
Miija, ordnar sig alltid med resor, vi har ju djurtransport sajten Maggan47
#22 Det går inte för om man är intresserad av Millan måste man besöka oss tre gånger innan hon körs hem. Så det blir nog lite för många resor för Miija
Vilket innebär att jag måste börja städa för eventuella besökare…usch va tråkigt….

Söt modell på catwalken :-). Stefan verkar väldigt söt med kissarna, men ni gör så rätt som läter dem flytta. För då får ni nya tassar som ni kan hjälpa att starta om livet. Så tack till er båda två. Hälsa modellen, om inte hon blivit stroppig nu som modell :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Herregud så söt man kan vara. Behåll henne!!! Så reglerna är sådana att man måste besöka katten 3 ggr först. Det är ju bra iofs men tråkigt för dom som bor långt borta…. som jag.
varför inte behålla henne då=)
Vi kan inte behålla henne för vi har redan fem katter och har inte plats för ytterligare en "permanent" katt. Om det skulle bli en till katt i framtiden så kommer det troligtvis att bli en skyggis eller en annan katt som har svårare att få ett hem.
Jag är helt övertygad om att Millan kommer bli såld på en gång och att hon trivs med alla så henne är jag inte ett dugg orolig för.
#25 japp tre besök ska det vara innan man får köpa en katt genom Stockholms katthem. Jag tycker det är toppen för de hinner de lära känna katten bättre och jag hinner lära känna blivande ägare oxå, vilket alltid känns bättre.
Men visst är hon underbar…fast ett litet bustroll oxå 
Hur går det+
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag håller precis på att skriva en presentation om lillan och om jag blir klar någon gång så kommer hon upp på katthemmets hemsida snart.
Hon klättrade precis upp till databordet genom att klättra upp på mina byxor…ett tecken på att det är dags att klippa lite klor 

#29 Det är ofta därför jag står med ändan bar titt som tätt…Indy klättrar upp för byxorna…tyvärr är han för tung så byxorna åker ner istället för att han kommer upp! Då är det roligt att bo i loftgångshus med grannar som tittar in nu och då… 
#30 HAHAHAHAHA! Ser dig framför mig!!
Millan är ju bara för söt och jag kan inte se mig mätt på henne för jag är ohjälpligt förälskad i sköldpaddor och då speciellt i Millan´s skepnad.
Lycka till med att hitta det perfekta hemmet till denna lilla goseboll.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Underbart söt kisse! Hon blir nog snart bokad ska du se!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Sedan igår finns hon på katthemmets hemsida www.katthemmet.nu
Så nu väntar vi på att Ewa (Johnnys girl) ska höra av sig och meddela om det finns ngn intresserad. Spännande!

NU har jag fått skriva hur vacker vi tycker Millan är!!! Lycka till lilla vännen! Kortet från sidan när hon hukat ner sig är bara för underbart!! Hoppas ni/katthemmet gör ett vykort av det!! Köper flera direkt!
Kram och nosgos från grabbarna Grus med matte!
Tack så mycket Simson för lla snäll kommentarer i bloggen! Du är så gullig!
Imorgon ska Millan få besök av en jättesnäll kvinna som är intresserad av gumman….håll tummarna för Millan..inte för att jag tror det behövs för hon har hittills lyckas charma alla.
#35 Å söta Skrållan… så ser kanske gumman ut när hon blir större.
hon är så söt Millan, klart dom faller för henne Maggan47
Nu är gumman bokad
och det känns toppenbra med nya familjen!
Hon ska bo tillsammans med en stilig röd hane som oxå är en hittekatt, ålder oklart men ngr år. Blivande matte var en supersnäll kvinna i 40-års åldern med två tonåringar som älskar katter oxå. Dottern var med på besöket och blev såklart förtjust i Millan direkt. De bor i en fyra så Millan kommer få det mycket större än nu.

Vad härligt för Millan men…vad säger Stefan???

Å vad härligt att höra :D
Där kommer hon säkert att få det jättebra!
#41 Hi hi Stefan har börjat förstå att vi inte kan ha hur många katter som helst. Sen tror vi att hon kan bli en liten kaxig kattfröken och det skulle inte Maja gilla.
Pratade med nya matte ikväll och nytt besök blir imorgon och då vill hela familjen komma med.
Så kul!!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

åh, blir helt rörd!
Tänk om det kunde gå så här för alla katter…
Jättefina foton!!!
#45 Ja tänk om det skulle gå så fort för alla katter att hitta hem.
Imorgon ska jag och Marja köra hem gumman till sin nya familj. Det har känts helt ok men ikväll när hon har lekt så mycket med främst Vilda så känns det lite tråkigt för hennes del men hon kommer få det bra..
Jag har fixat en cd-skiva med alla foton jag tagit på henne som nya matte ska få.
Nu är det dags för lek och kel med Millan..
Va kul att hon vart bokad så fort *L*
Vi hoppas att hon ska få ett fantastiskt hem fyllt med bus och kärlek
Tassar i massor från Mojje, Busan och akutketterna Björne och Kisen och matte Eva
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Vet du hur det går för Millan, marieborg? :)

men hallå….. vem har bokat MIN kisse….. supersöt är hon.. jaja…. hon får KANSKE stanna hos sin nya familj…
hoppas allt gått bra?..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Oj..har helt missat att ni frågat om Millan.
Fick mail och bilder idag. Gumman mår som en prinsessa och man kan se att hon stortrivs. Fick lov att visa bilderna här som är tagna av lillmatte Sara Edbom. Tack!! Här är Sara och Millan!

Millan ensam..kolla så hon njuter!! Snacka om avslappnad!

Kolla trampdynorna..vill pussa

Trött

Sista bilden…

Hon hamnade på bästa stället ser det ut som! Härligt att hon trivs så bra redan!! Puss på trampdynorna!!!