Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1396 ggr
Klasson
0

Hur många katter har du??

Hur många katter har du?

Hur många har du själv?

om du ev har hittekatter å stödkatter hur många?

Nyfiken

Klasson
0

Jag har 5st katter själv. Alla honor.

Å så har jag en akut katt (skogis)

Sen har jag ju tre hundar oxå =)

Simson
0

Tre hanar…huliganer.
En fadderkatt (djurhjälpen).
Samt fadder till Stockholms katthem.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

JosephineF
0

En hane och två honor själv, en akutkatt, hane. Och så vovven då =)

Kittekatten
0

Två egna och en långvarig stödis (2 år nu) samt varierande antal kattungar/ungkatter säg 1-3 åt gången (för tillfället en halvåring som precis fått en köpare och matte är så glad :-)).

karins
0

Har sju katter, fyra honor och tre hanar. Av dessa kommer tre från kks. Alla är permanenta katter :-)

marieborg
0

Fem egna (varav 3 var akutkatter förstGenerad) och två små akutkattungar. Fem honor och två hanar..

Engla
0

Jag har tre katter och alla är mina egna. Ängla hittade jag i en annons i lokaltidningen. Blixten kommer från Katthemmet Kompis. My var vi stödhem till först genom KKS, men vi bestämde oss för att behålla henne.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

tantsotis
0

Jag har tre, varav en är en hittekatt. Två honor, en hane.

Alwyn
0

Två egna vuxna katter. en kattunga som inte e såld än och tre vuxna stödisar.

evkasu
0

Jag har 2 st hemma.

Den ena är jourkatt, alltså fd hemlösing, och den andra också jourkatt har vi just beslutat att han ska få stanna hos oss, en tidig julklapp till husse & matte Glad 

Båda kolonikatter, intagna av fantastiska Akutgruppen.

Miija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

1 kastrerad hankatt och på lördag kommer en hemlös tös till oss för att stanna.Cool

Jenna-Gun
0

Vi har 6 katter.

1 har jag fått som kattunge

Jesper är 13 år.

1 Hona Lucy 5½ år och

1 hane Leo,3 år, 

som jag tagit hand om från min son,

som separerade från sambon.

1 hane Bamse 16½ år

1 hona Cirri 3 år

1 hona Sara 4 år

som är dumpade hittekatter.

Sedan har jag haft 2 som var hemlösa, finns inte med oss i dag.

Jenna

emjon
0

Vi har 6 st egna honkatter varav 4 st är hittekatter.

Jourhem till Angelica genom Djurhjälpen och även jourhem till Aramis och Athos 2 st kattungar genom Akutgruppen. 

Sedan har vi också 2 st hittehundar en från Spanien och en från Irland.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Mary-kate
0

Jag har 2 katter som kommer från en tjej  som hade 34 katter.

Skorpan 7 år

Snufflan 7,5 år skulle vilja ha mer katter men Snufflan tål inga andra katter, har gått på tabletter,

teserese
0

jag har två pojkvännen två men som ja skrivit så bor alla hos mig just nu men bara till den 1 dec men vill ha alla här juuu=)

Naquita
0

Hur många katter har du?

just nu 9 stycken varan 3 kattungar

Hur många har du själv?

4

om du ev har hittekatter å stödkatter hur många?

5

Och en hund;)

zenita
0

jag har fyra katter.

Timon tog vi hand om när han var 1år när familjen skulle på semester men han ville inte hem så nu bor han här

Goliat kommer från djurhjälpen

Pontus fick komma tillbaka till mig(f.d maxi som vi hittade ägaren till men ssom såg att pontus trivdes här)

o slutligen TILDA från djurhjälpen

anniii
0

Jag har fyra katter, honor allihop. Tre kommer från KKS. En är hittekatt som jag fångade vid mitt jobb. Sen är jag fadder åt Lufsan på Djurhjälpen.

Madde80
0

Inga för tillfället! Lotus försvann i söndags och Link blev hämtad i förrgår. Idag var det meningen att vi skulle få hem en nykastrerad stödisherre, men Rädda Katten ringde min sambo igår och sade att veterinären hade stängt och att de skulle ringa mig nästa vecka istället…

I och för sig så är det skönt att faktiskt få sova på nätterna, och min sambo behöver nog en liten paus från katterna…

Sidentass
0

Jag har åtta katter, alla huskatter:-)

solweig
0

jag har 2 katter. murre som jag fick av sonen. murre gick inte ihop med hans andra katt, sen har jag lasse, som är adopterad från örebro katthem.

Tezza
0

Jag har 3 katter, 2 hanar och 1 hona. Också har jag 3 hundar, även där 2 hanar och 1 tik:)

Missarna kommer alla från Öbacka djurhem

Wiizy
0

Inga just nu, ;/

NisseHult
0

En egen och två stödisar. Alla lika söta =)

MariannE11
0

Jag har 5 egna, 4 honor och en "tupp". Alla övergivna eller inlämnade för avlivning…men där är det stopp… i kattväg iaf… på onsdag kommer det en hundvalp….

Sedan är jag jourhem till 4 större kattungar som varit här ett tag. Men de kommer nog att flytta in på katthemmet nästa vecka. Sedan ska vi vila ett tag innan vi tar nästa uppdrag. Känner att det behövs både för mej o missarna.

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

zenita
0

kaskaka

Ciiviic
0

2 egna - varav 1 från kks

samt 2 stödisar från kks.

Hawknestgrove
0

Tre egna, en kastrerad pojk och två kastrerade flickor. Den enda äkta hittekatten är Arne. Han hittade till oss. Esther var avlivningshotad, och Ebbis-Bebbis-Pipis kattnappade min sambo av sin sonson, p g a dålig skötsel

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Daisy-Moa-Elsa]
0

3 egna, varav en var jag akuthem åt först men hon fick inte flytta för mig :-) Alla honor.

2 akutkissar nu (syskon till evamojjes 2 akutisar), en hona och en hane.

Alexej
0

8 katter just nu och 2 hundar på 50 qm….Katter överallt, men utekatter!

4 hanar och 4 honor

Rasmus köpte jag planerat från katthemmet, resten kom från olika katthem som permanent jourhem eller något sånt. Alla problemkatter som ingen ville ha. Fast jag betalade då kastreringen och sånt själv. Och Big Bull, golfplatskatten.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Onikan
0

Har och har… jag har nog 5 katter.

2 bor hos mina föräldrar nu eftersom grabben (köpt från kks) behöver kunna gå ut och honan (f.d. skyggis) där är tokförälskad i honom, de är mina egna.

2 honor från kks bor hos mig, och är mina och sambons egna.
1 hittekatt hanen Robinson bor hos oss, blir förhoppningsvis kvar för alltid.

incan
0

Jag har 3 killar, Alfred, Emil och Rasmus.

Alla tre kommer från Stockholms katthem!  Glad