Svarta skogisen!
En del här inne,vet om att jag igår skulle iväg å hämta en svart skogskatt som är vanvårdad å befan sig utomhus.
När jag slutade igår så åkte jag dit, men katten va inte där, nehe.. Vi gick runt å leta å leta. men ingen katt.. Gick in till K för att dricka lite Te de är ju kallt ute nu, När vi står där inne så kommer den där Koko Tanten å typ letar efter oss?? Vi står inne å väntar tills dom gått iväg,När vi kommer ut igen så möts vi av koko tantens Son på 5år kanske? som står å föreläser för oss att deras katter inte alls va i dåligt skick å att K skulle ge fan i katterna å sånt.. Av en 5åring??!?!? Han skulle göra de ena å de andra med oss?!? Hm..??
Men när vi står där, å har gett upp hoppet om att se skogisen, så ser Fredrik något där borta,å frågar om katten är stor? Ja, katten är stor å svart tyckte vi.. Då börjar han små springa.. Vi efter som ja? =) Men katten är borta, tror vi.. Men efter ett tag så sitter den på vägen…
Fram med tonfisk. å vips vi har fångat en vildkatt ;)
Detta va ett stort schabrakt.. Trodde de va en hane.. Men,Nej.
Det är en liten tjej som är *harkel* väldigt stor om magen..
Nu ska jag bara försöka få ihop pengar till en hälskokontroll hos vetrinären ,)

Vilken snygging.
Inte undras på att
hon är rund om magen.
Men allvarligt, tur att ni
hittade kissen.
Jenna

Verkligen en snygg kisse, bra att ni tog hand om henne. Kanske vi kan göra en insamling till veterinärbesöket.

Ja en insamling skulle inte sitta fel faktist,just nu, jag ska iväg å panta burkar å smöra så jag har råd..
Men en riktigt snygg kisse är hon =)
Ja det var en snygg kisse det här. Bra gjort av er att fånga in henne. Starta gärna en insamling till förmån för kissen. Det finns en särskild rubrik för detta här i forumet.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Har skapat en rubrik.. hoppas någon vill hjälpa,…
Ja, nästa vecka, när det skramlat in lite mer pengar, så starta tråden och håll den levande!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....