Kopierat från KKS hemsida, stackars kisse.

Kattflicka behöver omgående ett hem, stödhem eller förhoppningsvis ett permanent hem, där hon kan få möjlighet att läka sin skadade svans. Hon kom till anmälarna i Vankiva och var då rejält nergången och undernärd. Full av loppor och löss samt med en illa åtgången päls. Tösen har nu hämtat sig från det jobbiga, med benäget bistånd av matarna, men lilla stackaren råkade ut för en olycka med svansen. Den kom i kläm i en dörr. Svansen bröts och en bit har trillat av. En bit av svansen är kal och behöver amputeras för att läkningsprocessen ska kunna komma igång. När tösen har opererats behöver hon vara i en ren och varm miljö. Minst 14 dagar inomhus. Amälarna av ärendet har inga möjligheter att ta in henne. Tösen är troligen omkring året.

Här syns lite av hennes skadade svans :(
Kontakta snarast Marita.

Stackars tjej! Hade gärna hjälpt henne om vi hade haft plats här hemma!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Men oj vad ledsamt. Hoppas någon kan erbjuda den stackars kissen en plats i värmen.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Puttar upp för tjejen!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Men herregud om någon har klämt av hennes svans i en dörr får väl människan ta henne till veterinären! Det är väl olagligt att låta henne gå så? Om "matarna" matar katten regelbundet har de ansvar och måste hjälpa henne. Vad är det för människor, inte kattvänner iallafall!!! 
Tyvärr har jag lägenheten full, hoppas att någon anmäler sig snarast så den stackars lilla katten får hjälp.

Nej vad ledsamt att läsa. Jag hoppas verkligen att det ordnar sig för denna katt.
putt

*puttar upp tråden*
gah… Min katt blir inte glad om jag tar hem ytterligare en katt.
#7 Men du det är kanske det din katt blir man vet aldrig….
Hon måste få hjälp med sin svans,och jag undrar också varför den som orsakade skadan på den ledsna kattflickan ,även om det var en olycka ,inte hjälpt henne redan eller de som har henne i sin närhet? Så där kan hon inte behöva ha det.
Fattar inte det här! En skadat katt borde ha förtur direkt!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Arma kisse. kan inte se bilderna, bara dumma röda kryss
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Är hon borttagen från hemsidan kanske? För jag ser också röda kryss nu där bilderna var förut.. Tror inte dom uppskattar att man kopierar sidan och lägger in här istället för att spara ner på hårddisken först och sedan publicera här.
Ser inget på KKS sida heller…..

Men stackars lilla missen…hoppas verkligen att någon kan hjälpa henne..vi har ju så fullt är hos oss..att jag inte kan erbjda annat än tillfälligt hem..
#12 men blir inte det samma sak om jag lägger ned det som skrivits på hårdisken och sedan lägger upp det här igen?! Det borde det bli. Jag går efter vad jag skulle tycka och det är att uppskatta när folk hjälper till, vi får hoppas att de oxå gör de 
Så här står det till punkt och pricka, kopierat från KKS
_071112; Den skadade tösen i Vankiva _har ett stödhem som väntar när hon opererats.
__
Nej, det blir inte samma sak eftersom bilderna ligger på deras server, du måste lägga in dom på iFokus server genom att ladda upp dom här, annars försvinner dom när KKS uppdaterar sidan/tar bort bilderna.
Jo, den texten kunde jag också läsa. Men jag hittade inget annat om den lilla kissen…..
Läste just att hon ska få vetrinärvård och ett jourhem:D