Vilken hemsk mardröm :-(
Mina katter var ute och jag skulle fånga in dom och hade 2 under armen (jag har 3). Så gick jag igenom ett buskage vid ett hus och där låg 2 kattungar ovanpå varsin kaktus och sprattlade, det såg ut som om någon hade tryckt ner dom ovanpå
. bredvid var en trappa med en dörr öppen och där i en väska fanns en annan kattunge nerstoppad med rumpan i vädret och en pinne stack upp men inga livstecken. Där står jag med 2 katter under armen och vet att om jag släpper mina kissar så drar dom iväg i detta hemska område, men kattungarna på kaktusarna levde ju än så länge så vad ska jag göra. Tårarna sprutar och jag vaknar………….. Fy fan för drömmar ibland.
Men dessa kattdrömmar jag har som alltid är hemska är faktiskt alltid ett tecken att jag behöver en break ifrån alla hemskheter som händer katter i Sverige.
Hoppas jag sover drömfritt inatt, jag behövde skriva av mig
Ja det jobbigt att drömma sådana drömmar.
Hoppas du fårsova gott i natt.
Kram Jenna

usch..så otäckt det är att drömma dylika saker..jag har också en förmåga att drömma om stressande saker..drömma som om man aldrig hinner fram…undrar i mitt stilla sinne o våra katter upplever sina drömmar likadant..
Vilken äcklig dröm. Jag har också börjat drömma konstiga virriga saker om katter. Det gäller verkligen att vi måste ta hand om oss och gör något annat emellanåt.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Men fy vilken hemsk mardröm du hade…………. Hoppas att du får sova drömfritt i nattt..
Suss så gott! 

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
säger också vilken hemsk mardröm, hoppas du slipper otäcka drömmar inatt godnatt
Maggan47

Neeej men uschi att drömma såna saker, skulle vakna i värsta paniken och gråta som tusan : (
läskigt din stackare!

Sådana drömmar har jag med, vaknat med hjärtklappning o ångerst, drömmer oxå att jag är ute och försöker fånga mina fyra kissar som kommit ut och händerna räcker alldrig till,,, skitjobbigt, ofta handlar det om att huset brunnit ned och kissarna springer bland brandbilar och dyl,,,, huuu,,,, tur att det hittills bara varit drömmar…
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Tack alla för stödet! Inatt sov jag knappt alls det var kattracing här hemma
men ingen vill ge sig till känna i mörkret.
Ja, tack och lov har jag sluppit såna mardrömmar
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....