Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 262 ggr
Ankie
0

3-4 månaders upphittad katthona behöver hjälp

Jag kan läsa inläggen som skrivs på kattforumet.se men inte skriva….Vad mycket katter det är som behöver hjälp, lika med ett annat inlägg där så var det beställt tid för avlivning imorgon om ingen var intresserad. Jag vill bara skrika, gör det inte hjälp de istället. Detta är ett nytt inlägg som jag läste nyss. Kopierar detta hit som det stod, kanske någon kan svara något till denna skribent. Jag kan ju inte skriva där ännu. Synd om kissarna som oftast står under avlivningshot

Svart katthona upphittad i Helsingborg. Ingen ägare som det ser ut idag. Är mellan 3-4 månader. Jättesöt. Behöver nytt hem, annars avlivas hon innan veckan är slut.

martdat
0

jag har svarat på inläggget om avlivning i morgon,,, grr,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sidentass
0

usch!!! Blir alldeles kollrig av dessa avlivningshot..så ledsamt..så fruktansvärt..

Hawknestgrove
0

Vad jag inte fattar, är vaeför det alltid kommer ut när det är så himla akut? Helt plötsligt, så pang bom, så ska katten bort, fort som f*n…. Ingen väntan inte…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Idioter. Avlivningshot är understa nivå! Skrikandes

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ankie
0

Här är länken till den andra, kan inte någon fråga om katthem och etc vad det har blivit gjort. jag känner mig så hjälplös när jag inte kan skriva där och tala om vad jag tycker och ge råd.

http://kattforum.se/viewtopic.php?t=128793

Hawknestgrove
0

Ankie, du får gå med! Går rätt snabbt att bli medlem!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....