Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 707 ggr
Ciiviic
0

Veterinären - Håll tummarna.

Mina nerver tuggar sönder mig :' (

Är så extremt neeeervös, aldrig vart nervös över att åka till en veterinär, men jag hoppas att den snälla veterinären kommer att ge oss papper på att stackarn mår / mått dåligt, så vi kan slänga in det till farbror blå och sen slänga papperna i ansiktet på "ägaren".

jag är så nervös… Håll tummarna nu att allt går vägen som det ska . Klockan halv 4 kan eran kallsvett också börja : ) .

*pust pust pust*

Sidentass
0

Åhhh vad jag håller hårt i tummarna..o jag ska viska i örat på varenda katt här att dom hjälper till att hålla alla sina 32 tassar!!

Ska tänka alldeles speciell på er idag, kl 15.30!

Ciiviic
0

Tack, jag är så neeeeervös…. Fattar inte…

kattassen
0

Håller tummarna! Hoppas bara veterinären kan göra en rättvis bedömning och att det finns synbara tecken på brister i kattens skötsel. Lycka till!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Ciiviic
0

#3 . ja, hoppas jag med, dom är väldigt snälla på det här stället, shit… min mage är upp och ner : ( .

Engla
0

Berätta hur det går! Du är så modig!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Ciiviic
0

heej.

ja nu är lillen, vaccinerad, och chipmärkt : ) härligt härligt, och imorgon så åker bollarna hans. : ) . Veterinären ansåg inte att han var i så illa skick, utan att vi räddat han i sista sekund. : ) .

Men hon chipade honom iallafall, och lät honom stå på mig : )

Ringde även polisen, men han var inte där, så lämnade ett meddelande, så förhoppningsviss så ringer han mig imorgon : ) Bara att hålla tummarna : )

Hawknestgrove
0

MEn…. skulle ägaren veta dettA?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ciiviic
0

Vi behövde lugna ner honom, han var inte så glader, men ni vet, en katt blir ju så tröööööött på att bli vaccinerad, så nu kommer han vara trött hela natten. : ) .