Jag har en liten fråga

Bra och bra, det beror väl på vad man menar med bra. Som godis betraktat är det väl okej, som mat inte (dvs beror på hur ofta och hur mycket). Finns sämre saker man kan ge, om man säger så 

Mina missar brukar också vara framme när jag käkar ostmackor..dom vet så väl vid det här laget att dom får smaka mattens gobitar..tror inte att det är fara att ge dom en skiva då o då som godis..
Tror inte, att lite ost som godis, kan vara farligt……
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Mina katter skulle mörda för en ostbit…Men jag är snål!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hamlet och min hund Hubert är också galna i ost.. Men Hamlet får smååå smååå bitar bara..

Min Atos får var frukost en egen ostbit. Han sitter under bordet och väntar på mig medans jag är i duschen och gör mig iordning. Han slickar mest av smöret från osten såvida inte osten är riktigt färsk.
Först skall han tala om att han är där genom att buffa på benet. Så skall han lukta på osten. Låtsas spy. Först därefter slickar han i sig smöret och en bit av osten… knäppgök är han. 
Om det är dåligt eller ej har jag inte ens tänkt på…men när tänker jag egentligen…troligtvis inte ofta… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ost som godisbitar är inte farligt att ge katten. Om den bara skulle livnära sig på ost skulle det väl inte vara så bra för det innehåller ju inte alla näringsämnen en katt behöver. Några av våra katter älskar också ost.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Våra gillar den här färskosten på tub väldigt mycket. Så jag får hålla mig undan, när jag äter mackor med det på

Mina katter gillar oxå ost, får knappt ha ostmackorna ifred!
Nej då, osta på bara!

Vi har Ramus som är en ost/yoghurt/mjölkälskare (Laktos-katten)
Sedan har vi Sara som älskar färska champinjoner/gurka (Vegis-katten)
och till slut Baffe som gillar kött/köttbullar/korv/grillat (Protein-killen)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

#12 Gillar beskrivningen på dina kissar. Vågar inte säga vad mina tycker om. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#10 Vilken jättefin katttjejj du har! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#10 Snygg kattdam du har där!