Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 289 ggr
Tezza
0

Artikel i VK i dag...

Alexej
0

Hoppas många läser det!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

evamojje
0

Läste inläggen oxå. Blir alltid förvånad över att det finns folk som blir irreterade över att man hjälper katter och inte tex hemlösa människor , svältande barn osv.

Jag förstår inte vad det är som säger att att man bara kan värna om en sak. Och varför jämföra med en hemlös människa? Och sedan diskussionen om att katterna kostar för mycket i inköp av katthemmen ? Ja blir så trött…

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Boromir
0

Det är fantastiskt bra att det skrivs artiklar likt denna. Kanske en och annan kattköpare tänker till en extra gång innan de ordnar en katt till barnen då sommarlovet börjar. Som lärare och kattälskare får jag höra många elever berätta om kattungar som "pappa blev så trött på" då hösten kommer.

I morse var här -10 grader, mina husisar ville inte gå ut. Då tänker jag på de stackare som inte får komma in……

Jenna-Gun
0

Men vilket resonemang en del hade i sina kommentarer.

Man blir så sur.

attmar
0

MEN GUD ?! vad fan skriver en del folk.. man blir ju helt chockad!

Hawknestgrove
0

Ja, jag svarade. en som hade svarat väldigt vettigt, var den där som kallar sig kristoffer. Att varje kommun skulle avdela ca två hektar, kastrera och ge katterna ett långhus. Tyckte jag var en jättefin ide.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....