Whisky, hjälp med råd
Som vissa kanske vet försöker jag rädda en katt, som bor hos Djävulen själv bokstavligt talat..
NU har jag kontaktat djurskyddföreningen här i stan men dom anser att katten inte lider tillräckligt.
Vill ha lite råd på hur jag ska gå till väga. Ska kontakta polisen, men tror inte att det kommer att lösas genom dom. Vill åka ditt och "sno" katten. Men det kan jag nu inte göra. : ( . Då åker jag ditt för stöld. : ( och han får ha kvar katten. Vilket inte är så bra.
Snälla skicka PM med era bästa råd..
För er som inte vet, läs under : Vill rädda lilla Whisky
Mörk bild, tyvärr.
Förök att hitta först ett bra jourhem!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vi har ett hem som väntar, men måste få katten därifrån, då han inte släpper den. han säger att han hellre dör än lämnar katten inte för att jag klagar :S
Vill han behålla katten då får han acceptera krav. Undervisning i katthållning, annars anmälan!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Aaah , men det har vi förklarat för honom.
Fick ett mess av han att jag skulle hålla reda på mina egna innan jag gav mig på honom, för man ska aldrig ta in 2 vilda katter som levt ute, det är djurplågeri
Ge dig inte. Som sagt, följ ditt hjärta…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Gunilla…
hade jag följt mitt hjärta så hade jag hoppat in genom hans fönster och tagit katten, för länge sen. Men för att han inte ska få ha djur i fortsättningen och jag inte åka ditt för något så går det inte. : (
Tyvärr. : /