Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 462 ggr
Imasy
0

Jag följer Gunilla.H´s råd....

Och startar en tråd efter hennes uppmaning i ett PM Flört

_ "Men ta nu och lägg in en tråd, så du får igång tiggeriet! Annars är det så lätt att det glöms bort!"
_

Naquita
0

hah? vikket tiggeri?*förvirrad*

Imasy
0

i tråden "Fick ett samtal…." Flört

Hawknestgrove
0

Men gud så glömsk jag är! HAr jag skickat dig pengar? HAr för mig det…….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Puttar upp och frågar igen, jag hade betalat, eller hur?

Imasy
0

Haha Gunilla, är du lite snurrig? :P jo, du har satt in pengar på mitt konto ;)

Hawknestgrove
0

Snurrig? Bara förnamnet…….

Hawknestgrove
0

Ok, skrammel, skrammel, en liten godispeng!!!!!!!

Lena
0

Skriv gärna vad det är för insamling det gäller. :) Vi har så många trådar igång just nu på Hittekatter att det är svårt att hitta den du refererar till. Ett gott råd är dräfr att du berättar om katten/katterna som du behöver ekonomiska medel till direkt i denna tråd.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Imasy
0

-okej, hela historien om katterna är lång, men den finns på min hemsida: www.imasy.dinstudio.se under "katter som söker hem". i korta drag är det två hemlösa tjejer jag tagit in som ska kastreras och vaccineras, vilket är i första hand som det behövs pengar till Flört

Imasy
0
Lena
0

#10 Vad trevligt att du säljer möss också! Ska köpa ett gäng av dig sedan. Bra gjort av dig att rädda dessa katter! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Imasy, jag är medlem på Tradera och skulle vilja auktionera ut ett par grejer till KKs där men jag hittar ta mig F*N inte hur jag ska göra med just den typen av välgörenhetsauktioner! KAn du ge mig en enkel beskrivning?

Imasy
0

Gunilla, hur menar du? i vilken kategori du ska lägga dem i?

Imasy
0

hittade en till  Flört

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=51039380

Har sålt massor av dessa på tradera, efter att test panelen hemma godkännt sina Glad

Hawknestgrove
0

Jo så här…. JAg vet, hur man säljer som vanligt på Tradera, men jag hittar inte, hur jag ska göra för att det ska gå till KKS direkt!

Imasy
0

aha, det vet inte heller jag något om. När jag har sålt till nått katthem tex, har jag tagit in pengarna som vanligt på mitt konto, och sedan fört över dem till katthemmets konto. Var det så du menade?

Hawknestgrove
0

niX. hAr för mig, att KKS hade auktionewr så man betalsde direkt till dem! eller har jag fått det om bakfoten+ Just nu så är det ju välgörenhetsauktioner  til förmån för bröstcancer

Imasy
0

aha, nää, det har jag inte ört något om, det är väl om du uppger kks konto vid betalning till köparen, men då kan ju inte du kolla om de verkligen har betalt.

Imasy
0

Tack alla ni som lagt bud, om det nu var forumare dvs Flört

Alexej
0

Budera.se

Visste inte att det finns.:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Puttar upp för mera pengar till Imasy