Något är konstigt här på Hittekatter
Idag har jag fått 98 expemplar att Melindas inlägg om Bästa vännerna och inget annat. Igår var det likadant, men, då var det ännu fler. För övrigt har jag inte fått några mail alls härifrån idag. Trodde det var min e-postadress, men jag har fått andra mail på den och det har bara varit ett av varje.

Ojdå! 
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Har du inte kunnat läsa några andra trådar? skummt….
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jo, jag har kunnat läsa andra trådar HÄR, men de har inte kommit i min inkorg i e-postprogrammet.

Hm, nu är jag förvirrad har jag missat nått, jag får ALDRIG mail härifrån, SKA man få det… ?,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Det är nog tjänsten prenumerera -brevid första olästa. Men just den funktionen krånglar jätteofta och är inte så högprioterad av ifokuskillarna.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nej tyvärr fungerar inte den tjänsten som den ska. Det har varit prat om att ta bort den helt eftersom det tydligen är jättesvårt att få ordning på den. Brukar även krångla i de MSN-grupper som jag tidigare varit aktiv i. Det verkar med andra ord som att det är svårt att få en sådan funktion att fungera som den ska.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Nu kom det 78 mail av Ankies inlägg om Fonzie. Försökte ta bort bevakningarna men det fungerade inte, så jag får leva med detta, tills det har rättats till.
Jag får inga mail alls, trots att jag bett om det. Men det kanske jag ska vara glad för - hellre inget än 78 st åt gången….
Finns det något annat bra sätt att hålla koll på om det har skrivits något i de trådar man är särskilt intresserad av? Använder bokmärken, men tycker det är lite otydligt att sitta och leta igenom datum för att se om det är något nytt skrivet.
Finns det något annat sätt?

Jag går in på "min sida" klickar på "inlägg". Då ser jag vilka trådar det varit aktivitet senast. Funkar för mig.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Ja, jag la också ner prenumerationen. Lättare att plöja igenom det fetstilta till vänster….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Men sökningen blir lättare om man kollar under sina inlägg (första rubrik i det gröna till vänster).
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja, så gör jag med om jag letar efter något jag tidigare kommenterat
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....