Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 888 ggr
Naquita
0

Kaos i bäbisfabriken;P

haha det hörde jag en granne säga när de gick förbi altanen som stod öppen och katutngarna busade ute i kattgården allihop stora som små. "ojoj vilken kattungefabrik det är därinne" de har nog inte förstått att jag räddar hemlösingar..*fnissar lite för mig själv* Jag är den där i området som har så många djur, och en stooor farlig hund;P och jag är STOLT över det..*ler stort*

Idag har solen lyst så underbart, och Amigo har haft en bra dag=) jag har fixat o donat så nu är kattgården och andra sidan altanen städad. *duktig emma* hihi

lite bilder jag tagit under dagen i "kattungefabriken"

Söta blåpaddan som fortfarande är den enda otingade i blåa dräktiga mammans kull!

**

Du ser mig iiinte

Brorsan Paco som ska flytta till en hittekattare;)

Båda i klösträdet

Vackra mammakatten som fortfarande inte har ngt namn=/

Nyfiken i en strut! hon är såå kelen. Fast hon ser vääldigt fundersam ut på sista bilden haha

**

Naquita
0

Ute i en av stolarna i kattgården låg stödisen Gucci och tjuvlyssnade på grannarna. Hon kunde inte hålla sig för skratt när de hade gått, hon har humor tydlgien den katten;)

Men

åh, jag kiiiiknar. måste sansa mig, måste sansa mig..*fnissar*

jag måste bara….lugna ner mig..hihi..give me five matte!

Okej, nu har jag lugnat mig..LOVAR

sedan sansade hon sig och ville gosa lite istället:)

Winta
0

Åh vilken underbara katter! :)

tantsotis
0

Vilka härliga bilder! Kissarna ser verkligen välmående ut! Kyss på nosarna!

Naquita
0

Mina nappisar har upptäckt altanen nu. de älskar att vara därute och busa, och hålla koll på ALLT och ALLA som går förbi. hihi. igår blev de redan 8 veckor!!

Alla utom Paco(blåa kattungen) är otingadeOskyldig

Tilda den lilla avlånga sötnosan

Brorsan sockersöte casanovan Theodor

Och vad är det enda som finns i 8veckors hjärnor? BUUUUUS

Hey brorsan denna går at tugga på!

Ja,de gjorde den;P

Madde80
0

Åh, vilka sötnosar :D. Tilda har en likadan fläck under hakan som min stödmisse Lotus, men åt vänster istället för höger. Det ser ut som om de ler snett :).

Jenna-Gun
0

Vilka härliga foton. Kissaena är ju så underbara.

Mmmm pussar dem

Jenna

Wiizy
0

Vilka underbara kissar! ;) Söta :'D

vanessa
0

Älskar att få inblickar i ditt hem :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sidentass
0

himmel…så underbart ljuvliga bilder…kattungefabriken..hi,hiii..det är ganska så lite grannar  vet många gånger..Flört

karins
0

SötnosarKyssKattfabrik…hö..

Engla
0

Fina bilder! Tilda är ju jättesöt!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Ciiviic
0

Sötnosarna :)

Lena
0

De är underbara alla katterna! Bäbisfabrik - det var kul det. Folk skulle bara veta hur det hela ligger till.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

JosephineF
0

Bodde jag i närheten av dig skulle jag sitta med en kaffekopp i din bebisfabrik hela dagarna =) Misstänker att jag skulle svansa efter dig på räddningsuppdrag också.. Du kanske kanske rentav skulle erbjuda mig fast tjänst som assistent? Hihi..

MelindaS
0

#4 Theodor är ju för söt. Plutten vad bedårande.

#14 Hehe du förstår varför jag kommer så fort Emma frågar om jag kan hjälpa henne med något. Man blir helt överlycklig när hon frågar, jaaaa jag får mysa och gooooooosa med kisarna!!! =) Vad bor du? Bor du långt bort? Annars får du vara med på våra räddningsuppdrag om du vill. =) Vi har aldrig tråkigt. Det händer alltid mysko saker när vi är i farten hehe.

Kramar!!!!

teserese
0

jo den stooora hunden e ju väääldigt farlig haha

abuelas
0

Va helt underbara dom är…Jag längtar tills jag får hämta hem min blå Paco och min blåsköldpadda Shadi..Skrattande

Dom är ju fantastiskt goa dessa små…Jag kan förstå att det kommer att vara svårt att skiljas från dem..

Tack Niquita för att jag får köpa dem..

Anita

JosephineF
0

#15 Jag bor i Sundsvall tyvärr.. Men damn, jag tror jag flyttar söderöver! =)

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hah lr hur visst e han..han äter kattungar till middag,. på bilden är han mätt o sparar bara den till senare tillfälle..*fniss*

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja,nu är det bara mammakatten o mina nappisar o de vackra vuxna sköldpaddsystrarna som söker nya hem!

karins
0

En så go´ bild av den stora stora vofsingen och den lilla lilla kisen. Helt underbarKyss

Ella00
0

Ååååååååh, vilka fina bilder!!! Hade ju lätt kunnat säljasSkrattande som vykort!!!!

MelindaS
0

#18 Sundsvall, du ska ju bo hääääär ju hehe. =)

#19 Jaaaahaaaa är det det han gör! När jag har varit där ska han gosa med kisungarna och skydda dem mot andra som kommer. Men nu förstår jag vad han egentligen gör. Han skyddar sin mat så ingen annan ska äta upp den. Ahaaaa! *ler*

Kramar

JosephineF
0

#23 Jag har börjat förstå det haha..

Simson
0

#19 Så det är därför ni har bebisfabrik?!! Flört 
*obs ironisktskämt*

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Naquita
0

#25 schh inte avslöja oss!! hehe

Erika91
0

Jättefina bilder :)

David
0

Det är så kul att titta på dina bilder, för dina katter ser alltid ut att må så himla bra!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Hawknestgrove
0

Så fina bilder!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

RoseM
0

Va är den lilla blå fortfarande otingad? Hn är ju uuunderbar!!!!

Och mamman var otroligt vacker! *Vill ha* :D

Doff
0

Honan borde heta Pao, hon såg ut som en sådan. :)

Naquita
0

DavidE det där en bland den mest undebara kommentar en kattägare kan få. vad glad jag blir=)

Tyvärr är det just nu kaos i rangordningen då min minsta plattnos börjar bli kösnmogen och detta tål inte stödhemskatten Dior(svartsköldpadda med vitt, syster till gucci) och bråkar jämt och ständigt med min lilla tjej:(( det har resulterat i att brumma smyger runt i sin egen lägenhete, har börjat kissa o bajsa överallt och morrar o stryker sig mot govlet så fort hon ser dior. Nu letas akut nytt hem till dior som ensamkatt, gärna med hund i familjen..någon som vet?? det är AKUT

det är bara blåa mamman o bebbarna i magen kvar otingade nu;) samt paddorna Gucci och Dior då.

martdat
0

Stackars lilla Brumma, hoppas att du får det lite lungt framöver…

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.