Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 693 ggr
Aniron
0

Katt upphittad i Lund!

Hej alla!

En svart honkatt med vita tecken hittades idag på Gastelyckan i Lund vid 18.30-tiden. På halsen är pälsen avskavd efter ett halsband hon haft men det var tyvärr borta vid upphittandet. Hon är varken öronmärkt eller chipmärkt. Hon har nog gått utan mat ett tag för hon var både mager och jättehungrig när hon hittades. Polisen är kontaktad.

Snälla, hjälp mig hitta ägaren till denna supercharmiga och jättekeliga katt!

Katten finns i Lund. Om ni känner ngn som förlorat sin katt så kan de ringa mig på 0736-185273.

/Anna

Alexej
0

Kolla under http://kks.nu/ där du kan annonsera och läsa under efterlysningar.

Annars häng upp lappar med bild på ställen där många kan läsa det. Många katter stannar kvar i området där de bor.

Lycka till!

Kolar också under Blocket, där finns det också efterlysningar, samma med katter.nu!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Aniron
0

Stort tack för tipsen!! Ska genast kolla!

Engla
0

Finns katten hos dig nu?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
0

Puttar upp!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Aniron
0

Katten finns på Lundabygdens djursjukhus.

Alexej
0

Varför är den på sjukhuset?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

modellflickan
0

?

vanessa
0

Annonsera efter ägaren på alla annonseringssajter du kan tänka dig, från blocket till något lokalare. Sätt in annons i lokaltidning, sätt upp lappar med henne runt i butiker med mera. Ta gärna en bild på henne, men visa inte alla tecken hon har, för att kunna veta vem som är ägaren om den dyker upp. Så de får vissa bild eller beskriva märkena. Lycka till. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Puttar upp. Undrar också varför den är på djursjukhuse…..

Aniron
0

Hej alla som läser! Glad att ni är många som engagerar er. :)

Har annonserat på alla sajter jag kommit på/fått tips om. Ska även sätta ut en tidningsannons. Ska försöka fixa foto men jag har ingen kamera, utan måste låna en först.

Jag jobbar på djursjukhuset och det var på väg hem därifrån som den lilla kom fram, klättrade upp i min famn och försökte äta upp min påse med cashewötter.. Jag gick tillbaka till jobbet för att göra en chipkoll. Hon fick stanna där eftersom hon hittades där i närheten och eftersom jag själv bor i Malmö.

modellflickan
0

Håller tummar att allt ska gå bra för den stackars katten..

Hawknestgrove
0

Aha, då klarnade det…..

Engla
0

Hur har det gått?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Aniron
0

Har fått svar från en som saknar sin katt, men bilden hon skickade fungerade inte, så vi vet ännu inte om det är hennes. imorgon kommer en annons in i sydsvenskan, som om innte rätt ägare hört av sig innan hoppas jag att de gör det imorgon..

Hawknestgrove
0

Hoppas….

Aniron
0

Goda nyheter! "Min" hittekatt har hittat hem! :) Jag är så himla glad! :)

JosephineF
0

Å vad härligt att höra! =) Verkade det vara bra ägare?

Hawknestgrove
0

Berätta…. Vi vill höra hela solskenshistorien1 de är inte så ofta förekommande här…..