Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 504 ggr
marieborg
0

Vilda kastreras idag

Kom precis hem från veterinären efter att ha lämnat Vilda för kastreing, öronmärkning och chip. Vill att alla våra katter ska vara både tatuerade i öat och chipade.

Hon var så duktig lilla gumman. Tog inte lång tid att få in henne i buren och väl framme så var hon rädd men ändå mycket nyfiken och öronen framåt hela tiden. Kändes skönt att hon inte hade sån panik som jag trodde.

Klockan 16 blir det dags för hämtning och jag hoppas att det kommer gå bra. Är lite nervös….som alltid Flört

Igår låg jag i sängen och kollade på Tv med henne och resten av gänget och då fick jag massera hennes mage och hon njöt såå…Hon började trampa Pärlan över hennes mage och vi hade det så mysigt.

För er som inte vet så föddes Vilda och två syskon ute av en förvildad hona som brukade bli matad av en snäll kvinna. Hon kontaktade katthemmet och fick hjälp. Brorsan Vince bodde oxå hos oss som akutkatt men fick fort ett eget hem. Vilda fick stanna för vi kände att hon trivdes så bra med vårt gäng och att hon blivit så trygg. Ville inte ta bort det från henne.

Den andra brorsan heter Alja och finns i ett annat akuthem och är bokningsbar www.katthemmet.nu

Har fått bilder av den kvinna som matade kattfamiljen när ungarna var riktigt små. Vill visa några bilder!

Vilda och Alja

marieborg
0

Med mamma

marieborg
0

Gott med mat

marieborg
0

Här bodde dem

marieborg
0

Vilda hos oss Skrattande

marieborg
0

Gillar närhet

yavannaKementari
0

Bild #2 är ju helt underbar :D Lilla fluffbollen "drunknar". Söt söt liten Vilda

Jenna-Gun
0

Mjau så söta kissefoton.

Håller tummarna för att det ska gå bra med kastreringen.

Kraam Jenna

emjon
0

Åh vilka gosekissar så mysigt de har det och hoppas att allt går bra med kastreringen.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

maggan47
0

vilka fina bilder, och förstår att Vilda får stanna, hur gick det med mamma katt, den vackra paddan, och förstås lycka till med kastreringen, självklart Maggan47

karins
0

Så söta blider! Vilda är så fin! Och visst är man nervös när pälsklingarna ska kastreras, Men oftast brukar det ju gå bra.

vanessa
0

Hur söt är inte hon på en skala :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Då är hon snart hemma, bakfull och fin?Flört

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

marieborg
0

Hon kom hem kl 17 och var precis som vanligt! Trodde hon skulle vara lite ostadig och trött men inte. Allt har gått jättebra!

Nu har hon en söt rosa mage som jag vill pussa..

Hawknestgrove
0

Hehe, så duktig tjej!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattlover
0

Vad skönt  att allt gick bra. Glad

Simson
0

Härliga Vilda vad duktig du är!!! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady