Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 459 ggr
Destany
0

så här fina blev deras halsband =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag beställde 2 id brickor som jag skulle fästa i deras halsband pga att Zorro e så rymningsbenägen..

Han var jätte sur när jag satte på han halsbanden bet o slet i det men Puma satt jätte snällt o lät mig sätta det på henne..

jag blev helnöjd…

www.tpvictory.se

de kostade 60 kr st

Alexej
0

De är riktig fina.

Kan du inte lägga ut länken här och priset. Kanske andra vill också ha…:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ciiviic
0

åååh så söta hjärtan : )

vart har du beställt dom ?

evamojje
0

va fina Skrattande

Jag har till Mojje oxå där det på framsidan står Mojje Innekatt (så folk förstår att han inte ska vara ute om han skulle vara det) och på baksidan så står gatusdressen samt mitt hemnr. *L*

Ska fixa ett till Busan oxå men än så länge skulle jag aldrig våga sätta på henne et helsband, hon skulle bli ruggigt sne *s*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Lena
0

Vilka fina ID-brickor ni skaffat! Söta hjärtan Destany & Smart text evamojje! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

essut
0

Var nånstans har du beställt dom? Vill oxå ha..

kattlover
0

Jättefina ID-brickor!  Har ni halsband på era katter inomhus?

Destany
0

*6 jag brukar inte ha det men eftersom Zorro håller på att rymma hela tiden så har både han o Puma halsaband på sig inomhus.. de e 100 % innekatter men Zorro verkar inte riktigt förstå det så om han nu skulle rymma ut så  kan de ringa mig.

*3 jag blev så inspirerad av innekatt så jag skrev i word innekatt skrev ut sprang till konsum o köpte lim o klistrade på det på baksidan.. så nu ska han väl komma tillrätta om han skulle smita ut….

Sidentass
0

åhhh vad fina id-brickor!!

Nu är det jag som ska beställa!! Tack för tipset..har länge letat efter bra brickor istället för dessa tuber som bara går sönder..

#3 vilken bra text:-))!!

evamojje
0

Nu e det ett tag sen jag köpte min men har för mig att den kostade 80 kr plus frakt

http://www.idbrickor.com/

tips..skriv hemnr. då man oftare byter mobilnr.

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Hawknestgrove
0

Så skönt! Då har Zorro kommit hem igen efter sisdsta rundan!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Destany
0

*10 han kommer alltid hem medetsamma efter sina rymningar eftersom han rymmer upp i trapphuset… men om porten skulle vara uppe så e det lite värre o det e den rätt  ofta..

Puma vill inte vara innekatt hon slickade bort lappen på baksidan =)

Hawknestgrove
0

Destany, ta och snickra ihop en extradörr hemma! Så får du i alla fall en sluss! Kan bli riktigt snygg, du gör den med nät i en ram! Blir inte så stor åverkan heller!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....