Annons- något mer som borde stå?
Nu har jag varit hos min stödmatte i ett år och börjar trötta lite på henne
Så jag lånar hennes dator för att se om mitt alldles eget hem kan finnas där ute?
Mitt namn är Cassandra, jag är strax över året och som ni ser otroligt snygg! Varför vara blygsam när man vet att man är vacker? Stödmatte säger att jag är brun spigré med massor av vitt.
Jag och mina syskon samt mamma kom till stödmatte för där vi bodde ville man slå ihjäl oss!
Tur att stödmatte och KKS kunde rädda oss. Alla mina syskon, och min mamma, har fått egna hem. Undra varför ingen vill ha mig
Är inte jag också fin?
Jag är en väldigt snäll katt, undra varför stödmatte fnissar bakom ryggen och harklar "busig". Vem jag? ![]()
Som ni ser är jag en liten ängel! Varje natt sover jag vid stödmattes fötter och när hon kommer hem varje dag så kommer jag och vill bli kliad på magen! Jag gillar stödmatte, men tänk att ha en alldles egen matte/husse!
Jag är väldigt duktig och kan en massa saker, tex…
Dricka vatten ur kranen
Pyssla (speciellt scrapbooking tycker jag är kul!)
Använda ryggsäck
Mitt favoritsovställe är en gb-glasslåda, förutom stödmattes säng såklart! Annars gillar jag att sitta i fönstret och spana på fåglar, busa med allt som skramlar och alltid hålla uppsikt över vad stödmatte gör!
Så, är det någon som letar efter mig? En lite nätt katt som älskar att busa och leka men troget sover i sängen varje natt. För nu vill jag också flytta till mitt drömhem!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Men guuud en sån underbar liten kicka.. Vad du kommer att sakna henne när hon flyttar hemifrån.. =/

mmm jag vet, har sett henne växa upp från 5 veckors knyte till ståtliga (min lilla) Prinsessan Cassandra. Fast ändå så vill jag att hon ska få ett eget kärleksfullt hem precis som syskonen (som fick rena drömhemmen!)

Bra text men färgen _jag är brun spigré med massor av vitt
_Kanske ska stå tigre`elr? hihih, söt tjeja hoppas hon hittar ett eget hem.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja, det är ju det vi stödmattar är till för =) Erbjuda tak över huvudet, mat och kärlek tills dom blir redo att hitta sina drömhem =)
#4 Jag tror att spigré betyder spotted och tigré..

#4 nej spigré ska det stå :D Hon är nämligen både spotted och tigrerad. Kanske t.o.m mer pricking än randig :)

Det måste vara den bästa annonsen jag någonsin sett! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

#8 Tack :D Hoppas den ger utdelning också!

"Undra varför ingen vill ha mig
Är inte jag också fin?"
Så brukar jag också tänka ibland. Tänk om katter kan känna så. Vi fångade in ett par hemlösa katter i början av sommaren, alla Maximes ungar har fått hem utom Milo, som är svartvit. Kanske hade han fått hem om han hade haft en annan färg…? 

Mmm, fast ibland känner jag att det är lite slumpen som styr. En av Cassis bröder hade i princip samma teckning och hennes två andra syskon var svart-vita :)
Hoppas Milo också får ett bra hem tillslut!

# 11 Javisst, kan det vara så också. Men vissa färger blir alltid valda sist. Tyvärr.

Jag tycker att den var jättebra denna annons!
Och missen på bilden är också gudomligt söt 

#12 Det rä synd att vissa går efter utseendet, för det är ju personligheten!

#7 ok, sorry ,, då har jag lärt mig något nytt i dag, bra det jue,, 
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sååå fin annons..om jag inte hade huset fullt så skulle jag smälta för denna söta tjej..förresten det gör jag ju ändå..men jag hade nog inte kunnat motstå att fråga om köp!!
Önskar all lycka med att hitta ett fint hem,,tror jag hon får så go som hon är:-O)

Man lär sig alltid något nytt på hittekatter! 

Applåder, hon var verkligen en bra skribent. Får inte hon hem inom några sekunder efter att detta läggs in på lämpliga ställen så måste alla ha skygglappar på sig. Hälsa henne att hon kanske kan hjälpa andra katter med skrivandet :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jo hon är allt duktig lilla Cassandra, hon ska hjälpa sina andra kompisar här hemma också. Man måste ju använda sin talang för att hjälpa
hälsar Cassi
Men va fin hon är om jag bodde större skulle hon få bo här *L*
Annonsen var jättefin *L* Hoppas att hon får ett alldeles eget hem snart.
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

hur fin annons som helst. cassandra är ju bra på att sälja sig själv och bra på att posa på roliga sätt på fotona så att vem som helst borde kunna smälta. ^^ hoppas hon hittar ett riktigt fint hem, kan tro att du kommer sakna henne
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
En så vacker kisse.
Är myvket förvånad
att hon inte fått ett
eget hem för länge sedan.
Men det blir nog snart nu .
Med den annonsen så fixar du det Cassandra.
Jenna som vill pussa på dej

#22 Hon har haft några intressenter, tyvärr inga seriösa/har dragit sig ur.
Cassandra tackar för alla fina ord!
Hoppas för lilla Cassandra! Så vacker! lik min lilla Pyssa!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....