Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 268 ggr
yavannaKementari
0

Oh vad jag kommer sakna honom!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon så flyttar Rhodry hela långa vägen till Umeå! Helt underbart att han fått ett eget hem, en forumist t.o.m Men oj vad jag kommer sakna den lilla krabaten!

Jag har skiljts från katter förr o det är alltid lika jobbigt! Rhodry är så söt o mysig o gosig o snart blir jag alldeles tårögd.

Fina Rhodry! vad din syster och stödmatte o stödhusse kommer att sakna dig!

Erika91
0

Ja det är ledamt att katterna försvinner, det kan jag förstå. Men samtigt bara bra att de får ett permanent hem ochh att fler katter kan hjälpas.
Vem av katterna på bilden är Rhody?

yavannaKementari
0

Hihi, oj såg inte att Tussan smugit in i bakgrunden :) Rhodry är kattungen i lådan :)

Erika91
0

Han är söt :)
Och han är lik Cassandra också :)

yavannaKementari
0

mmm jag vet :) De har ganska lik teckning, fast hans tigrerade delar är mkt "suddigare" än Cassandras. Hennes är mycket klarare och mer avgränsade.

Erika91
0

Men är de syskon?

yavannaKementari
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej :) Inte alls Cassandra är ca 1 år äldre och från ett helt annat område i Skåne (plus att jag vet var hennes mamma bor samt hon är kasterad ;)). Rhodry har däremot en syster som är svart som natten. Hon kommer stanna hos stödmatte ett litet tag till iaf! Kyss

En bild på Cassandra o Rhodry

yavannaKementari
0

Dock visar det sig nu att Rhoddo inte kommer att lämna oss imorgon, nya matte ligger på lasarettet (inget livshotande).

Erika91
0

#6 Okej. Nu ser man skillnaderna på dem, nu när de är bredvid varandra! :) Men de är ändå lika, fast inte i ansiktet då. Och båda två är precis lika söta Kyss

#7 Nej vad tråkigt! Jag hoppas att hon snart kommer att krya på sig och att hon vill ta hand om Rhodry efter sjukhustiden.

Sidentass
0

Förstår så väl hur du känner..man vet ju själv när man varit tvungen att skiljas…gläds åt att det är en på forumet som ska bli matte..då vet vi att kissen får det bättre än bäst..o jag tror också att du kommer att få följa upp missen med rapporter o foton!

Tröstkramar kommer härifrån..

Erika91
0

Ja just det, det var ju en härifrån som ska ta honom. DÅ kommer du säkert att få uppdatering som Sidentass säger :D