Djurskyddskontroll i statlig regi
Fick idag remissen gällande att regeringen gärna vill flytta den kommunala djurskyddskontrollen till länsstyrelserna.
Är det någon som vill läsa igenom denna bunt, och komma med kommentarer, som jag sedan tar med mig till de personer som ska skriva svar på remissen, PM:a mig e-postadressen så mailar jag över det!
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

pm:ar dig. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Det gör jag också/Mettan
Vill också har! Landfreak59@hotmail.com
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
jag med Maggan47 som tackar på förhand
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
oj, jag lyckades!
Läs det här, mycket intressant. Om djurskyddsansvaret kommer bli länsstyrelsens ansvar kan inte kommunerna gömmer sig längre. I remissen får iaf kommunerna hård kritik mot deras nuvarande djurskyddsagerande.
Oj, orkar inte ta id et, men efter att ha läst Alexejs omdöme, så vesrkar det ju jättebra!"
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Puttar upp. Mycket att läsa, men lätt skriven. Mycket viktigt att veta, det kan påverka mycket inom djurskyddet i Sverige.
Nu gick länken inte mer att öppna, försöker igen:(
Vill inte, kanske en annan gång.

Kan inte läsa det i inlägg #5 :/

Jaha okej..