Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 2210 ggr
vanessa
0

Dagens blomma till Lena

Jag vill ge dagens blombukett, till Lena. Vad kan vara mer passande än en bukett som är döpt efter Lena :-). Finns här: http://blommor.nu

Jag vill ge den för att du skapat denna sida. En sida som hjälper hemlösa katter, samt är en ventil för mig och många andra. Tack Lena. /Vanessa.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Engla
0

Håller med Vanessa! Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

morgan_kks
0

Jag ställer mig i ledet Glad

Mvh
Morgan

modellflickan
0

Jag håller med!!

miranda1
0

jaaa! Skrattande

Alexej
0

Från mig, självklart! 

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

brutt
0

Tycker klart Lena ska ha den blomman.

maggan47
0

självklart ska Lena ha alla vackra blommor som finns Maggan47

gubben
0

Absolut. Utan Lena så skulle ju inte detta exellenta forum finnas.

Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack så mycket - vad snälla ni är! Vilken fin bukett det var som fått "mitt" namn. Som jag brukar skriva är det ju ni som tillsammans gör att det blivit något av den här sajten. Det är det som är det bästa ju - alla ni Medarbetare och medlemmar.

Delar nu ut blommor till er alla!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Här är en till som hänger med i blomsterutdelningen till Lena, vår duktiga Sajtvärd!

Sidentass

Sessan1
0

Här får du lite skiller oxå lena!

Tass

Sessan1

morgan_kks
0

#9 *luktar* äkta Holland Flört

Morgan

Lena
0

#12 Ja den bilden tog vi i Keukenhof förra våren. :)

#11 Vilka fina scillor blått är min favoritfärg! :) Tack så jättemycket!

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anebit
0

Lena här får du tulpaner från Amsterdam. Taget nere vid kanalförsäljningen för ca 8 år sedan…………

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
0

Blommar jag med!

Gunilla

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jenna-Gun
0

Klart Lena ska ha rosor.

Kram Jenna

emjon
0

Jag vill också vara med i blomsterledet för det är du väl värd Lena.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

gejsa
0

Håller med alla föregående talare. *ler*

Lena
0

Jösses vad ni skämmer bort mig vänner! Tack alla!

#14 Den butiken känner jag igen mycket väl. Ohh vad jag saknar Amsterdam när jag ser sådana bilder. :) Vi ska snart göra ett återbesök i Nederländerna.

//Lena

kompis
0

Vill oxå vara med och ge Lena en blomma.  Maritha

Efvis
0

Absolut en bukett till Lena, får jag binda den själv så blir det en rundbunden tät bukett med vårblommor: tulpaner, anemoner, fransk narciss, viburum, ranunklar och en go rund bladsamling som inramar det hela, cellofan-manschett och lite "strimlade" färgade band över och ett kort med texten: -Fan vilket bra jobb du gör och har gjort med Hittekatterifokus.com, hälsningar Efvis, Socks och Musli.

Leffe
0
Lena
0

Ändå mera blommor det här är jag inte van vid! :)Generad

//Lena

Faxlin
0

Jag kan inte annat än att hålla med alla föregående talare. lena är den som startade denna sajt, den som håller ihop oss, som får oss att orka och ser till att allt faktiskt flyter så bra som det gör här inne. Men en fantastisk balansgång mellan jobbigt och glädjande information ger hon oss en möjlighet att dela våra erfarenheter med varandra och att ge varandra styrka.

Massor med blommor till dig lena, det är du värd.
Kram Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lena
0

#24 Tack snälla Åsa. Jag vill ändå fokusera mer på er Medarbetare och alla andra medlemmar. Det är ju ett sådant fint engagemang här. Har drivit andra webb-grupper tidigare men inget har varit så givande som Hittekatter i Fokus. Sedan är iFokus ett mycket bra nätverk att tillhöra.

//Lena

Destany
0

håller med alla er andra till hundra procent.. Lena e verkligen värd en blomma !!

vanessa
0

Då denna tråd skapades av Sophia, så vill jag passa på att tacka Lena ännu en gång för att hon startade denna sajt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.