Övertalningsförmågan värmsupp
Okej allihoppa.!
Sitter här hemma och väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet… Har förerett maten,städat och satt på katterna en varsin rosett :D
För ikväll ska jag försöka övertala min sambo att åka ner till Ronneby och hämta våran stödis… dvs ca 110 mil på 1 dag.
men har åkte ju faktiskt ner till ullared förra sommaren för att jag ville shoppa. 100 mil på en dag. sen körde han ju ner till göteborg med massa omvägar för att hämta katter… Vart ca 100 mil där med.
Vad tror ni ?? Kommer jag att lyckas ?
OM inte så håll tummarna iallafall. Måste lyckas.

Jag lovar att hålla tummarna! Antar att ni uttömt möjligheterna med transporthjälp? :)

Jag har kollat om någon kan köra en bitt och möta oss. Men finns inte det så åker vi hela vägen, har nu lyckats att fixa en till som kör. Så nu måste jag övertala Fredrik
Hehe, glöm inte att fixa med stearinljus och ostronmiddag! Ta på dig det snyggaste du har, utan underkläder……..Hello Sexy!
Lycka till! Och du, ta körkort! så kan ni dela på körningen! det var något jag faktiskt gick och tänkte på idag, att varför är det så många här inne,som INTE har körkort? Om det är något, man i princip ska låna pengar till, så är det väl det! Hatar att köra bil, men vilken pina det vore, att inget ha!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Gunilla.H
_Jag håller på och ska skaffa körkort :) Och då jäklar kommer jag att köra :) jag älskar att köra bil :) hehe. Får se. Rosetterna på katterna är gulligt, sen får vi se om han förtjänar det sixigaste :P
_
Hehe, du får muta! Ingen ide att lova nåt efter körningen, då är han väl lika mosig som en dö sill! Lycka till med körkortet! Jobba på!

han ställde upp.han kör på sönda :D På söndag hämtar vi henne :) han är villig att köra :))))
ÅÅÅÅÅÅ vad jag älskar honom

hehe, vad hade du sagt om han sade nej? :P det var ju bra att övertalningen funkade. lycka till!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Hehe, då blir det snyggaste kläderna i kväll då och massor av stearinljus som leder till sovrummet! HIHIHIH!

Gunilla.H
hehe, de vet man aldrig hehe… men han är iallafall en ängel som ställer upp. tror nog att någon sände mig denna underbara man :)
Grattis! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Tack :)