Transporthjälp: Linköping-Sthlm-Sundsvall
Hej! Jag ska ta hand om en liten hemlösing från Linköping som behöver få komma in i värmen så fort som möjligt!
Jag har eventuellt fått tag på skjuts (Inte säkert) från Linköping till Sthlm, och isåfall återstår Sthlm-Sundsvall.. Nån??
Tacksam för hjälp!!

Lägg in detta på djurtransport.ifokus!
Jag hoppas att du hittar någon som kan hjälpa till med transport!!
Har du lagt in det?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#0 Ja har du det?
Ja det har jag! Men utan framgång.. =( det börjar bli bråttom nu för dessa kissar.. risken är stor att de fryser ihjäl.. Dessutom är inte "ägaren" speciellt överlycklig över att ha dem där..
Ingen som kan hjälpa till??
Oj, jag kanske skulle skrivit att det är 3 kattungar som bor ute… en utav dem saknar fortfarande hem.

Så oerhört dumt att man inte får ta med sig djur på swebus..sambon min ska åka tidigt på lördag morgon från linköping till sth..hade det bara varit möjligt hade jag bett honom att frakta kissen om inte skuts hade kunnat ordnas på annat vis..

#6 Å så surt!!

Anita här på hittekatter åker ju Sthlm-Norrland på torsdag. Nu får hon hojta till om hon kan ta med sig denna misse med!

Jag kan ta med kattungen från Stockholm till Sundsvall..Men då måste kattungen transporteras till Stockholm innan dess.
Anita

Jag har redan pratat med Tessan om detta..Så sträckan Stockholm-Sundsvall är ju klar!
Anita
Som det ser ut nu då så finns det två alternativ.. Antingen tar abuelas med kattungen i slutet av veckan, men då saknas transport mellan Linköping - Sthlm
Eller så har jag fått tag på en kvinna som kan köra katten mellan Linköping och Sthlm, hon vet dock inte när, eventuellt nästa helg!
Några idéer?
*putt*
Puttar upp för en bra lösning!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

men har du fått svar på djurtransport.ifokus?
inget som har varit till speciellt stor hjälp tyvärr.. än så länge..
puttar också Maggan47

Hur många mil ligger linköping från västerås ?
vi ska till sthlm på lördag, men vill nog inte åka ända till linköpin för att sedan åka till sthlm :S tyvärr.
men halvvägs kanske ? Eller något sådant
Västerås-Stockholm 106 km
Västerås- linköping 188 km
Linköping-Stockholm 200 km
kollade på eniro.se(kartor)
glöm inte att kolla under startsidan på djurtransport, det kommer hela tiden nya erbjudande!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

okej. ska prata med sambon och kolla vad han säger.
Men om han går med på det hela, finns det nån i linköping som kan möta oss längst vägen ?
Sen om det går bra för övriga dvs.
ÅH vad glad jag blev när jag kikade in här nu !
Det går säkert att ordna så någon kan möta upp er halvvägs til sthlm!
Tyvärr har inte jag någon möjlighet att ta mig från S-vall till stockholm i helgen dock.. Finns det någon i Sthlm som skulle kunna ta över isåfall?? Skulle kanske kunna ta mig en liten bit neröver, men inte hela vägen till sthlm… 

Adda min msn - Liinda__ffs@hotmail.com
Jag tänkte att någon skulle köra halv vägs mellan västerås och linköping.
Men är katten frisk ? Hur gamal är den ?
För kan du inte komma ihelgen så kan den säkert få bo här i några dagar, men köket är tyvärr upptaget, då vi får hem våran stödis på lördag. men adda min msn så snackar vi mer ..