Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 517 ggr
Klasson
0

Ej Längre med I Livlinan!

Hejsan!

Tänkte bara tala om för er här inne, att jag inte är med i Livlinan längre!

Så är de något om livlinan får ni ta kontakt med Malin eller gå direkt till www.Livlinan.be

Ha de bra!

vanessa
0

Okej. Förstår. Men nyfiken som jag är kan du väl pm mig eller någon annan Medarbetare här och säga varför. Om du inte vill berätta det här vill säga. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Wiizy
0

Varför? Om du vill berätta :)

Erika91
0

Synd. Är också nyfiken på varför man jag förstår om du inte vill säga :)

sofia85
0

Också lite nyfiken… men förstår att du inte vill säga det här. synd för livlinan känns som du jobbat bra för dom och katterna

HellIPutUThrough
0

Ja det är synd att vi förlorat Matilda.

Det är rörigt i organisationen med tanke på att vi sträcker oss över hela landet. Svårt att bibehålla kontakten och kommunikationen är ibland knagglig mellan oss Medarbetare.

Så är det väl när man startar något nytt i början antar jag.

Alexej
0

Men jag önskar lycka till till er alla! Kolla in under http://djurtransport.ifokus.se/, kanske vi kan vara till hjälp för er.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Så synd att du slutat Klasson! Hoppas ändå att du vill fortsätta jobba för utsatta djur, du har ju gjort så jättefina insatser. Katterna behöver djurvänner som dig! Och man kan hjälpa till på många olika sätt, både som privatperson och som föreningsmedlem.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

#5 Hoppas det rättar till sig och att ni finner en stabil grund att stå för. Det tror jag är viktigt, just det här att styrlensen eller grundarna av organisationen sätter sig ned och bestämmer hur man ska jobba, vilke riktlinjer som ska gälla - kort och gott vilka mål man ska ha för arbetet. Det underlättar och minskar risken för konflikter.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Klasson
0

Jag kommer fortsätta hålla på med djuren!

Jag brinner värkligen för djuren och för deras välmående!

Jag tycker bara de är synd att de blir som de blir!

Hawknestgrove
0

JA, du jobBar ju jättebrA! HOPPAS DU INTE SLUTAR!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Klasson
0

Om man startar en egen ompalsering, typ förening hur många behöver man va för de?

För en tjej jag kände startade en organisation å hon arbetade själv i den..

Alexej
0

Det räcker med en person i en styrelse.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Klasson
0

De gör de?? Hm.. Så då kan man alltså va två st för att starta en organisation?