Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 932 ggr
abuelas
0

HITTA HEM nu 19.30

Glöm inte..på TV4

Anita

modellflickan
0

Grät över den katten som avlivades. han såg så vacker och fin ut. RIP vännen..

abuelas
0

Jag blir så arg..lessen..upprörd..förtvivlad när jag ser hur djuren behandlas!!Skrikandes

Det är sån himla tur att det finns många som Hannah och gänget..Skrattande och dom förjänar en stor stjärna i himlen!

Synd bara att programmet är så kort!!

Anita

Highlandertess
0

Jag grät också en skvätt över katten som var så skadad. Brukar få låna rum i en lägenhet i Hammarby sjöstad när jag är på besök i Sthlm. Konstigt att jag inte sett till honom när han hade gått där så länge.

Simson
0

Det var gräsligt att han har behövt gå så länge skadad!! Skönt att slippa plågan längre! Tack Hanna!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Wiizy
0

Såg inte det fkatiskt, såg bara den gråa katten som fick hem i slutet. Glad

RoseM
0

Grät ochså lite över den skadade kqatten. Att den gått så länge och INGEN brytt sig…den såg ju inte omhändertagen ut direkt. och h*n som troligtvis körde in i/ över den brydde sig inte om att stanna:'(( Det historien gjorde lite extra ont…=(

Lena
0

Jag får nog ta fram näsduken nu när jag sent omsider ska se det inspelade programmet. Flyttstädar en stund efter jobbet varje dag den här veckan nämligen.

Gårdagens avsnitt var det bättre slut på. Kattfamiljen som Hanna & Co räddat och som vi fick se mera av och sedan den vanvårdade persern som fick det så bra. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Pelusa
0

Det gjorde himla ont att se det. Bor där och har nästan dagligen tagit mina prommisar runt hela udden men har aldrig sett missenGråter

/Pelusa

vanessa
0

Hanna skrev en artikel om den kissen, men hittar inte tråden nu. Den var så sorglig artikeln. När det gäller hunden hade jag aldrig lämnat tillbaka den. Den var överviktigt och kunde lika gärna varit död idag. Att avliva är ju det sista steget någon ska göra. Om ens då. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ankie
0

Ja den katten kommer jag så väl ihåg att jag läste om, det var sååå sorgligt så usch…Gråter. Så vacker misse med så vackra ögon!

Alexej
0

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

#8 DET hade gjort än mer ont om jag vetat att jag varit på samma ställe som en skadad katt och inte ens sett den. Hade varit hårt att komma över…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

Ja, de lät ju kissen lida i 1,5 år innan de ringde Akutgruppen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

maggan47
0

hade inte heller lämnat tillbaka hunden, förstår inte ens hur de hade mage att ångra sig, eftersom deras första val, var att avliva, och så skett, om inte Bagarmossen ringt till hundstallet, och vem vet vad som hände vovvven  Maggan47

Mettan
0

FundersamJag såg också programmet och jag hade INTE heller lämnat tillbaka hunden. Nej, går man så långt som till avlivning, bara för att man inte har uppfostrat hunden ordentligt, ska man inte ha tillbaka den.

Lena
0

Artikeln om NollEttTrettio ligger i löpsedel nu! :)

#14 & #15 Håller med er! Fattar inte heller att människan fick tillbaka hunden. Jag menar vovven hade ju varit död om inte Hundstallet gripit in.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Nä, just vovven reagerade jag också emot. det är en ras som kräver masor och han var ju överviktig, lite grann. Säkert så kommer hunden tillbaka med nytt avlivningshot på Djursjukhuset

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....