Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bilder-filmklipp
Läst 376 ggr
Lena
0

Isolde på bild! Prinsessan från Ronneby!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har jag lyckats ta ett par bilder på Isolde, vår nya jourkatt som kom med Naquita i lördags.

Hon blir bara mer och mer hemmastadd. På bilden ligger hon i Linus korg som han lånat ut.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

En närbild:

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

En sist bild för denna gång;

abuelas
0

Pussa Isolde från mig och ge dig en kram från mig! Nu har Isolde fått det bra!

Kram/Anita

modellflickan
0

Vilken supersöt tjej! :)

Engla
0

Hon är jättesöt!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Pelusa
0

Så fint hon har det, lilla Isolde. Vad glad man blir!

maggan47
0

vilken fin ´liten tjej, och vilken söt nos Maggan47Glad

johnnys girl
0

Toppenfin tjej. Säker att ho bara blir en tillfällig gäst? Skrattande

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

karins
0

Vilken sötnos hon ärKyss

Lena
0

#8 Jag måste ju skärpa till mig eftersom vi har bröderna från Piteå som kommer också. Alla kan ju inte stanna permanent då blir man ju en kattsamlare (hemska tanke). :)

//Lena

Sidentass
0

åhh..vilken vacker prinsessa hon är…man riktigt ser på henne att hon redan börjar känna sig trygg..underbart!

vanessa
0

Hon ser ut att flyta in i ditt hem bra, Snällt av Linus att låna ut korgen till henne. En härlig flicka. Men vad är det med hennes nos? /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

essut
0

Åh vilken underbar tjej..Kyss

Naquita
0

#12 Vanessa nosen ser värre ut än den e, de e skavsår från när hon hade tratt efter kastreringen, de gillade hon inte alls o skrapade me tassen o allt möjligt.

Lena
0

Igår kväll gick hon ut en liten sväng i hallen utanför sitt rum. Där träffade hon de andra katterna. Allt gick lungt och fint utan fräs och morr. Imorse gick Linus med mig in till henne och  hälsade på. Vi tar det lite pö om pö. Men hon är mycket intresserad av de andra katterna och de av henne.

//Lena

Alexej
0

Hon har väldigt vackra ögon!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Ja, samma vackra allvarliga blick som Arne! jättefin!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Isolde har blivit riktigt modig nu. Dörren får nu stå mer och mer öppen. Hon har börjat gå runt i hela huset med de andra katterna, men känner sig tryggast i sitt lilla rum dit hon återvänder vid behov. Hon vill t.ex äta sin mat där.

Saga är ju ledaren vilket Isolde har förstått. Det såg så kul ut första gången Saga och Isolde träffades. Saga nosade då igenom Isolde från topp till tå. Isolde skötte sig dock bra i Sagas ögon och det hela gick fint utan något morr eller fräs.

//Lena

MariannE11
0

jättesöt kisse….hon ser ut att trivas fint….vad bra att det går så bra!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Jenna-Gun
0

En vacker kisse.

Det kan ju inte bli svårt

hitta ett hem till henne.

Jenna

Lena
0

#20 Nej det borde inte bli svårt. Hon är så liten och söt så. Väldigt mild till sättet också. :)

//Lena

kattlover
0

Jättejättesöööööt!!!

Lena
0

Måste bara tillägga att Isolde är blå-vit, inte svart-vit som det ser ut på korten.

//Lena

Lena
0

Vill bara uppdatera denna bildtråd med att berätta att Isolde mår fint och känner sig mer och mer hemmastadd. Våra tre hankatter; Linus, Tristan och Othello är alla förtjusta i den lilla tjejjen medan damerna Saga och Tessie är en smula barska. Men de är ju även de äldsta och de som ska bestämma var skåpet ska stå.

Isolde går nu runt fritt i huset. Hon håller helst till på övervåningen där hon bekantar sig med de olika rummen och små krypinnen.

//Lena

Alexej
0

Jag kan förstä'ller mig hur det känns för en hittekatt att komma in där det finns plats, mat och kärlek!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Simson
0

Å snälla kompisar som man inte behöver slåss med för att få ta plats!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

anebit
0

Glad

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Wiizy
0

Oh sötnooozz!

Den får du absolut inte problem att hitta hem till iaf :)

Lena
0

#28 Nej Isolde prinsessan är en dröm för alla kattälskare. Hon behöver bara vänja sig lite mera vid inomhuskattliv. Men det går framåt. Idag när jag kom hem mötte hon i köket med de andra kissarna. Vi ha räven hört hennes röst för första gången. Liten späd stämma som var lite hes nästan som en siames.

//Lena