TNR i Slottsskogen!
Äntligen!!! :)
http://www.goteborgskatthjalp.com/tnrslottsskogen.html
Volontärer/jourhem sökes!
Kartläggningen pågår och vi har räknat 32 katter hittills…
/Miranda

Bodde jag där nere så skulle jag hjälpa till, på ett eller annat sätt. Hoppas andra kan. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
HURRA!!!!!!!!! vad jag har LÄNGTAT!!!! jag bodde i området innan och det gjorde så ont i hjärtat varje år…. jag har flera som bor i området nu som verkar intresserade av att hjälpa till och vi är ju gärna jourhem åt nya små bebisar när våra skönheter flyttar
/céline
Oj va kul! Då har jag anmält mig att hjälpa till lite ;)

puttar upp för jag e så glad! ;)
Jag kan hjälpa till någon dag per vecka eftersom jag jobbar jättenära området. Det är jättekul att det börjar nu. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hmm jag hittar verkligen inte till slottskogskolonin, ändå har jag vart där 10000 gånger! försökte leta dit igår, gick åt.. skogen!
Nån som kan fixa någon karta till mig som är virrig som en.. vad-vet-jag?
JA och glöm inte mig om du behöver transoprthjälp en gång i månade(undnataget lördagar)
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Underbart att kissarna där äntligen får hjälp :D Typiskt att det ska vara så fullt här nu när man bor så nära. Men kanske att man kan hjälpa till med något. Vet ni när ni kan komma igång med kastrationer av honorna? Eller är det bättre att ta det direkt med föreningen?
Ja, ta kontakt med Miranda. De behöver all hjälp! :)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus