Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 674 ggr
HellIPutUThrough
0

LUSEN VILL HEM!

**NORSKSKOGSKATT-EXOTIC KORTHÅR, "LUSEN" - AKUT
**Krav: Utemöjligheter och hundfritt
_070919

_

Denna misse vill flytta till ett hem där hon kan gå fritt utomhus utan hundar i närheten då hon är väldigt hundrädd. Hon är varken märkt eller kastrerad. 3 år gammal och grå. 

Lilla Lusen finns på Orust.

Någon som kan hjälpa henne? Lusen vågar inte komma hem och är borta månader i sträck pga. rädslan för familjens hund.

Erika91
0

Nej stackars Lusen.. men hon kan väl åndå lära sig att vara inomhus om hon får å ut på balkongen.
Jag önskar henne lycka till!

martdat
0

Ja inte lätt att vara hundrädd,,, men det vore nog lättare att hitta hem till henne om man kunde tänka sig att pröva att ha henne som innekatt.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

Puttar upp!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Puttar upp! Kan vi hjälpa Lusen? Hon behöver först och främst fixas, så hon inte får bebbar! Jag har ppiller för ett ttag, om ni får hem åt henne, så behöver inte kastreringen bli akut!

Lena
0

Så söt ser precis ut som våran Saga!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

puttar för den här vackra kissen…

Hawknestgrove
0

Nu har jag dragit länken till sopias forum och sks forum!

HellIPutUThrough
0

Tusen tack allihopa! Jag vet inte om ägaren går med på innehem faktiskt, men jag kan prova om det dyker upp något sådant hem.

Världens vackraste är hon!

Hawknestgrove
0

Ja och glöm inte, att jag kan fixa piller om hon inte har själv! Inga hoppsanungar här om vi kan undvika1 Innehem vore ju toppen1 Då behöver hon garanterat inte träffa hundar!

HellIPutUThrough
0

Ska kolla om ägaren vill ta emot ppiller!

HellIPutUThrough
0

Lusen kommer vara inomhus tills hon får nytt hem, annars springer hon bort av rädsla för hunden. Ppiller behövs således inte, men tack ändå Gunilla!

Alexej
0

Blev fel tråd….Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

vanessa
0

Och jag antar att hunden skaffades efter katten. Men ändå så är det kissen som får flytta. Annonserar ägaren efter hem och sådant på Blocket med mera? Fördel om hon är kastrererad, id-märkt och vaccinerad. Sedan att en viss summa tas ut på henne. För hon är väldigt söt tjej, så det lär inte vara problem att hitta hem till henne.

Men be dem att inte skriva norsk skogkatt och exoticblandning. För det är helt enkelt en huskatt. Ännu är den blandningen inte en ras. Och sedan så stavas det inte Norsk skogskatt. Bara det extra s:et visar att man inte har koll på raserna. Håller tummarna för att det går bra att hitta hem till henne. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Åh, så skönt! Då kommer hon antagligen till ett lugnt stäle? Men mitt erbjudande står kvar, för en löpsk katta är ingen hit…..Så några Ppiller i väntan på kastrering bistår jag gärna med!

modellflickan
0

Hon är mycket vacker. Borde ju inte att vara så svårt att hitta hem till denna skönhet..

HellIPutUThrough
0

Tyvärr verkar det väldigt svårt att hitta hem åt henne då ägarna inte kan köra henne någonstans. Har inte fått en enda intresseanmälan på skönheten.. :'(

Hawknestgrove
0

Men snälla….. Är det bara transport det hänger på? Tycker det verkar märkligt att bo på Orust utan bil….JAg bor visserligen i Strömstad, men kan tänka mig att transportera från Orust  en bit om det hjälper!

HellIPutUThrough
0

Ja, det brukar vara såhär ofta. Folk lämpar över ansvaret på någon annan och kan inte göra så mycket själva tyvärr..

Alexej
0

Låt de åtminstone betalar vad en avlivning kostar. Då får ni ihop lite bensinpengar.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

JA, snälla,jag ställer upp!

Hawknestgrove
0

Puttar upp för vackraLusen!

Hawknestgrove
0

Puttar upp innan jag går och sover

Jenna-Gun
0
HellIPutUThrough
0

Lusen har fått nytt hem! Utan hundar och inomhus! Fantastiskt va? :)

Simson
0

Vad HÄRLIGT!!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

evamojje
0

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

HellIPutUThrough
0

Helt underbart! Skrattande

maggan47
0

vad glad jag blir Maggan47Glad

Jenna-Gun
0

Jättebra.

Lycka till i livet, Lusen

Jenna

Hawknestgrove
0

Åh så skönt!!!!!!

karins
0

Vad glad jag blirGlad Ha det bra nu Lusen!

anebit
0

Glad

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna