Kattmamma & Två Barn! Nytt hem,annars skjuts dom
Någon som kan tänka sig hjälpa 1 kattmamma och hennes 2 barn dom finns i ett sommarstugeområde i Uppland och ska skjutas nästa helg då kvinnan inte vill ha dom!Det finns skjuts till Stockholm med katterna då grannen som ringde bor i Stockholm
Telefonnummer och Mail finns att få hoss mig
Hoppas ni hittar ett hem för de!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

hoppas de oxå…
Men, Man kan inte rädda alla men några! Å jag hoppas dom blir någon av några

Jag håller alla tummar jag har…Hoppas ni hittar något hem åt dem alla tre..
Kram/Anita

Nu Stockholmare och Uppländare! Nu får ni mobilisera er i detta fall. Är det inte Skåne, Västergötland mm. så är det ostkusten. Ja det tar aldrig slut. Hoppas hoppas!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
hur gammla är ungarna o mamman?
Mer information behövs, hur gamla är ungarna är dom tama och mamman är hon tam? Vilka färger kan också hjälpa.

Bilder önskas. Går det att få ner katterna till småland?
Klasson, nästa helg, eller denna? Jag vet att frågan är fånig, men ändå. Alltså, den 19:e eller den 26:e?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag bor strax utanför Uppsala och möjlighet finns nog hos mig. Ålder och tamhet vore bra. Färg oväsentligt för mig. Däremot har jag inte körkort.
/Tequila
Puttar upp!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
om katterna ska någonstans i uppland, så kan vi köra. hör av dig i så fall.
Härligt att läsa att så många vänliga själar erbjuder sin hjälp! Ser ju ut som om fallet kan få sig en lösning och ett gott slut.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag hoppas att det ordnar sig!
MVH Isnornin

Fick nyss reda på att katterna har ett hem!

OH SÅ BRA!!
MVH Isnornin

Jag tycker också att det är jättebra att de har ett hem, då känns det som det är dags att släppa det här och gå till nästa….
/Tequila